Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس من خبرگزاری فارس، مجمع انقلابی سدید با هدف محرومیت زدایی در استان‌های مرکزی و جنوبی کشور اقدام به خدمات مشاوره‌ای پزشکی و رفاهی کرده‌است. این گروه رسانه‌ای سوژه‌ای با عنوان«طلبه‌ای که دغدغه مناطق محروم را دارد» را به ثبت رسانده‌اند. این گروه تا کنون خدمات بسیاری از جمله خرید لباس و مایحتاج ضروری زندگی، خرید اسباب بازی و لوازم تحصیل و خدمات پزشکی‌ انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هادی محمودیان دبیر تشکل مجمع انقلابی سدید با اشاره به محرومیت‌هایی که در مناطق مستضعف کشور وجود دارد،خصوصا نواقص مادرزادی که کودکان را آزار می‌دهد، گفت:  محرومیت‌زدایی مجمع انقلابی سدید  در بخش پزشک  شامل جراحی پلاستیک و قلب و عروق هم شده‌است. در برخی از مناطق و همین کشور، عزیزانی هستند که بواسطه بعضی از مشکلات حاضر نیستند در جمع حاضر شوند و بواسطه نقصی ایجاد شده در صورت و بدن خود از سوی دیگران مورد تمسخر قرار می‌گیرند. ولی توانایی مالی برای درمان این نواقص را ندارند.

 

طلبه‌ای که دغدغه رفع محرومیت در مناطق محروم را دارد

این مخاطب فارس من افزود: آزار دهنده‌ترین چیزی که قابل تصور هست همین موضوع می‌باشد که چه قدر زندگی را برای آنها در جامعه سخت کرده است. با توجه به چنین وضعیتی از عزیزان دل و کسانی که با ما درد دل می‌کردند، این موضوع برای مجمع انقلابی سدید سخت بشمار می‌رفت. تصمیم گرفته شد که بتوانیم به یاری این عزیزان بشتابیم و تا درمان کامل همراه این عزیزان باشیم و لبخند را روانه قلب آنها کنیم.

محمودیان افزود: شروع پروسه کاری خود را با یک موسسه‌ای که تمام دغدغه‌اش رفع این مشکل بود انجام دادیم طی جلساتی که داشتیم با دکتر کیانی رئیس موسسه مرهم توانستیم برای کل کشور این برنامه را فراهم کنیم و کسانی که در زمینه، شکاف لب وکام، سوختگی، بینی ، مشکل دارند و نیاز به جراحی پلاستیک دارند را به طور رایگان چه خصوص ویزیت و چه هزینه عمل در بیمارستان ۱۵خرداد درمان خود را شروع کنند.

قائم مقام مجمع انقلابی سدید جناب نیما محمودی افزود: استان چهارمحال وبختیاری اولین استان انتخابی ما که مناطق محرومی هم داره افتخار داشتیم  که ورود پیدا کنیم و به طور گسترده تبلیغات را انجام دادیم و به صورت میدانی ورود در تمام شهرها و روستاها برای رصد واحصاء بیمارهایی که چنین مشکلی را دارند انجام دادیم و بیمارها را به ترتیب به بیمارستان منتقل میکردیم تا روند ویزیت و نوبت برای عمل گرفته شود.

دبیر تشکل مجمع انقلابی سدید افزود : حدود ۲۰۰ بیمار در این استان شناسایی شد که تماما روند و پروسه درمانی آنها از سال ۹۹ شروع کرده‌اند و تا کنون هم ادامه دارد.

سه نفر از دوستان رسانه سدید در خود بیمارستان حاضر شدند تا به دوستان در روند اداری کمک کنند و جالب تر از اینکه همت این دوستان تا جایی که بود و ظرفیت داشتند خدمت گزاری را افتخار می‌دانستند .

در دومین سفر استانی خود به کرمان در بخش های مختلف و شهرهای مختلف از جنوب کرمان ، عنبر آباد ، جیرفت ، رفسنجان و .....نمایندگان ویژه مجمع انقلابی سدید در طول دو هفته توانستند ۲۵۰بیمار را شناسایی کنند و به مجموعه ما معرفی کنند که نهایتا این دوستان هم با توجه به شرایطی حادی که داشتند در روند درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پزشکی که در مناطق محروم توسط سدید انجام شده‌است،گفت: تاسف می‌خوردم چون محرومیت خیلی زیاد بود مثلا در یک خانواده، سه نفر لب شکری واقعا سخت بود. خدا را شاکریم که افتخار خدمت‌گزاری به این مردم را داریم. مردمی که صداقت و پاک‌دستی معروف هستند. عدم وجود بعضی از امکانات مهم و یا حداقلیات بهداشتی و پزشکی در دو استان چهار محال وبختیاری و کرمان  بیداد می‌کند. 

 

 

محمودیان افزود :مجمع انقلابی سدید در خصوص تحول خواهی در کل کشور وان شاء الله برای رفع محرومیت در مناطق محروم هر روز قدم های بزرگ‌تری به همت خیرین و اعضاء مجمع و نمایندگان استانی انجام می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گزارش محرومیت جراحی پلاستیک خبرگزاری فارس فارس من فارس من خبرگزاری فارس روایت محرومیت مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور