Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@04:41:52 GMT

لطمه‌ای که استقلال از نبودن مسعود خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۳۹۳۰

لطمه‌ای که استقلال از نبودن مسعود خورد

فرارو: رویای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نقش بر آب شد. این تیم که امیدوار بود با خرید‌های جدید بتواند مقابل تیم الهلال به نتیجه برسد و به یک چهارم نهایی صعود کند با ۲ گل به حریف عربستانی باخت تا پس از یک بازی از مرحله حذفی، با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند.

به گزارش فرارو، می‌شود دلایل فنی زیادی برای شکست استقلال در این بازی سرهم کرد و به خورد مخاطب داد، ولی واقعیت این است که به نظر می‌رسد نبودن یک هافبک دفاعی جنگنده کار را برای استقلال سخت و سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در مقایسه با مرحله گروهی بازیکنان زیادی از دست داده بود، ولی جای خالی هیچ کدام حس نشد مگر مسعود ریگی. هافبک جنگنده استقلال که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در میانه میدان بود پس از عدم توافق با مسئولان باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد راهی سپاهان شد.

شب گذشته استقلال گل‌هایی را خورد که در حالت معمول و در صورت داشتن یک هافبک دفاعی جنگنده هیچ کدامشان اصلا پایه گذاری نباید می‌شدند. یعنی درست از جایی ضربه خورد که مسعود ریگی را نداشت. مشخص نیست چرا استقلال نتوانست مسعود ریگی را در ترکیب نگه دارد؛ مدیر این باشگاه می‌گوید ریگی درخواست مالی‌ای بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان داشته و مسعود ریگی در پاسخ، خطاب به مدیر استقلال می‌گوید: «به جان مادرم دروغ می‌گویی!».

البته که شاید بشود به غیر از نداشتن مسعود ریگی، به دیگر دلیل شکست استقلال در این بازی هم اشاره کرد: نداشتن مدیری که مدیریت بلد باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال مسعود ریگی مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟