Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی تهامی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع ۲۰۰ هزار بسته تحصیلی در کشور امسال در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هدفگذاری شد که سهم استان مرکزی پنج‌هزار بسته بود. 

وی، ارزش هر بسته اقلام تحصیلی توزیع شده در استان را ۲ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: پویش مشق احسان با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند امسال، برای سومین سال متوالی در کشور اجرا شده است که با توجه به استفاده از کالاهای داخلی در این طرح، حمایت چشمگیری نیز از تولیدکنندگان نوشت‌افزار داخلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی اظهار داشت: همچنین این نهاد انقلابی به تازگی شماری تجهیزات پیشرفته پزشکی برای درمان بیماران کرونایی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک اهدا کرد. 

تهامی بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک منعقد شد، ۳۰۰ نفر از زنان باردار دارای سوء‌تغذیه مورد حمایت این نهاد انقلابی قرار می‌گیرند. 

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها بسته حمایتی اراک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مرکزی آغاز سال تحصیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی اراک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته حمایتی اراک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مرکزی آغاز سال تحصیلی ستاد اجرایی فرمان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند