Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از حضور گسترده بسیج با هماهنگی وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» در جریان واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور خبر داد و گفت: بسیج، تا پایان کرونا، در خط مقدم خدمت به مردم خواهد بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حضور بسیج در اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، گفت: فلسفه وجودی سازمان بسیج مستضعفین حضور در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در بحران‌ها مانند کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: سال گذشته در راستای کمک به کادر درمان و گام برداشتن در جهت مهار این ویروس منحوس طرحی را به عنوان «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» ارائه کردیم، سازمان بسیج و درمجموع بسیجیان سراسر کشور نقش‌آفرینی خوبی در اجرای این طرح داشتند.   تویسرکانی گفت: ولی متأسفانه بعد از مدتی یک مقداری طرح شهید سلیمانی مورد بی اعتنایی قرار گرفت و آن توجه لازم و کافی به آن نشد، شاید هم به خاطر این بود که واقعاً در آن دوران ویروس کرونا مهار و کنترل شده بود و یادتان باشد آمار فوتی‌ها به ۴۰ نفر و ۵۰ نفر رسیده بود، ولی بعد از این که دوباره ویروس کرونا جهش‌های خاصی پیدا کرد و سازمان بسیج مجدداً طرح شهید سلیمانی را با یک مقداری اصلاح و تکمیل وارد میدان کرد.   وی با اشاره به واکسیناسیون عمومی به عنوان یکی از محور‌های مهم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از حضور پرشور بسیجیان سراسر کشور با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در اجرای واکسیناسیون عمومی خبر داد و اضافه کرد: اقدامات خوبی هم در این راستا انجام‌شده است، ان‌شاءالله با این گستردگی حضور بسیجیان، با موفقیت این اقدام مهم را به سرانجام برسانیم.   مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در تمام صحنه‌ها در کنار مردم بوده و تا پایان کرونا در خط مقدم خدمت به مردم است. بیشتر بخوانید فرمانده نداجا: چالشی در مرز‌های آبی وجود ندارد/ هدف ما برقراری امنیت شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران است   انتهای پیام/   برچسب ها: محمد رضا تویسرکانی بسیج کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج کرونا سازمان بسیج مستضعفین واکسیناسیون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور