Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان را ۷۶۷ نفر دانست و یادآور شد: از این تعداد ۱۴۱ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و ۱۵۴ بیمار بدحال داریم.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، روند واکسیناسیون گروه های سنی استان گیلان را با شتاب دانست و اظهار کرد: شاهد افزایش قابل توجه پایگاه های واکسیناسیون در سطح استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کل استان گیلان ۲۹۴ پایگاه واکسیناسیون ثابت و متغیر دایم، افزود: شهرستان رشت بیش از ۹۰ پایگاه دارد که به دلیل شناور بودن آن امکان افزایش طی روزهای آینده را داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست جهت کسب اطلاعات درباره واکسیناسیون گروه های سنی به سایت «vac.gums.ac.ir» یا سامانه تلفنی ۴۴۰۱ مراجعه کنند و گفت: مادران باردار بالای ۱۸ سال از هفته ۱۲ بارداری لغایت ۴۲ روز پس از زایمان باید واکسن کرونا دریافت کنند و لذا به مراکز خدمات جامع سلامت یا خانه های بهداشت مراجعه کنند؛ همچنین سامانه تلفنی ۴۰۳۰ کلید چهار آماده پاسخگویی به مادران باردار درباره واکسیناسیون است.

مهرابیان، تعداد کل بیماران بستری در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی گیلان را ۷۶۷ نفر دانست و یادآور شد: از این تعداد ۱۴۱ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و ۱۵۴ بیمار بدحال داریم.

وی از روند نزولی بستری های روزانه خبر داد و خاطرنشان کرد: روز گذشته ۱۳۵ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم که ۱۸ نفر آنان در بخش های مراقبت های ویژه و ای.سی.یو بستری شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان

اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه است.

بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری طی روز افزایش نسبی دما و در برخی نواحی پدیده مه (طی ساعات شب تا صبح) پیش بینی می‌شود. 

همچنین طی این مدت گاهی به سبب ناپایداری‌های موقتی، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست. 

از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت هم افزایش ابر و کاهش نسبی دما و به تدریج از جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است. 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی گیلان همچنین آمده است: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی