Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود دستغیبی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس این اطلاعیه واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پی‌گرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستغیبی تاکید کرد: ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری فاقد هر گونه ارزش و خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود.

وی گفت: همچنین در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آنها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

دستغیبی ادامه داد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۱۴هزار و ۸۳۶ نفر در استان بوشهر در طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کردند که از این شمار سه هزار و ۴۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند که از این شمار  یکهزار و ۱۲۳ نفر تائید نهایی شده‌اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از این تعداد یکهزار و ۱۰ نفر افتتاح حساب و ۷۷۰ نفر واریز وجه کرده‌اند.

دستغیبی یادآور شد: تاکنون پنج هزار و ۵۲۹ واحد زمین برای پروژه اقدام مسکن ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر پروژه‌های اقدام ملی مسکن در شهرهای برازجان، خورموج، دیر، بنک و دیلم آغاز شده است.

برچسب‌ها بوشهر خرید و فروش املاک طرح اقدام ملی مسکن مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خرید و فروش املاک طرح اقدام ملی مسکن بوشهر خرید و فروش املاک طرح اقدام ملی مسکن مسکن ملی اقدام ملی مسکن خرید و فروش طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان