Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل اردوی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشورمان در سرعین برپا شد.

اعضای تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در رده بزرگسالان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، خود را آماده و مهیای حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی می‌کنند.

این اردو که با تشخیص مربیان تیم ملی در سرعین برپا شده به مدت هشت روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شده و در دو گروه اعضای 20 نفره تیم ملی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در دو بخش با هم تمرین کرده و آمادگی خود را ارتقا می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو اعضای تیم ملی علاوه بر نشان دادن هنرهای فردی، در بخش رکوردگیری نیز حاضر خواهند شد تا توانمندی آنها برای حضور در مسابقات بین‌المللی که به شکل مجازی برگزار خواهد شد، مورد محک و آزمایش قرار داده و تیم ملی برای کسب افتخارات بیشتر به مرز آمادگی کامل برسد.

تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی علاوه بر حضور قدرتمندانه در مسابقات جام جهانی اصفهان، در کشور روسیه نیز در بخش هنرهای فردی و کشتی پهلوانی حضور پیدا خواهد کرد تا توانمندی خود را به نمایش بگذارد.

به گفته مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این تیم در دو مرحله اردوی خود را علاوه بر سرعین در تهران نیز برپا خواهد کرد تا با قدرت و توانی مضاعف بتواند در رقابت‌های پیش رو حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشند.

شهبازعلیزاده اظهار کرد: کشورمان در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جز کشورهای صاحب سبک و پرآوازه است و قطعا در مسابقات پیش رو هم به صورت بین‌المللی و هم جهانی به کسب مدال‌های رنگارنگ امیدوارتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اردوی تیم ملی کشتی شهر سرعین استانی ورزشی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان