Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@02:23:29 GMT

شهرداری قزوین ۴ میلیارد تومان به شبکه درمان کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۶۲۵

شهرداری قزوین ۴ میلیارد تومان به شبکه درمان کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با تصویب این شورا مبلغ چهار میلیارد تومان برای خرید ونتیلاتور و سایر اقلام مورد نیاز به دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهد شد.

فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کرونا به عنوان یک معضل و بیماری صدمات زیادی را متوجه افراد و سازمان‌ها کرد اما در این بحران که با کارشکنی و تحریم همراه بود، کادر درمان و شبکه بهداشت با تمام توان به میدان آمدند تا امروز به خودکفایی در تولید واکسن و اقلام موردنیاز بیماران و شبکه درمان دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعامل شهرداری و شورای شهر قزوین با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا افزود: با تصویب شورای شهر قزوین برابر هماهنگی و صورتجلسه مقرر در ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان قزوین از منابع درآمدی شهرداری مبلغ چهار میلیارد تومان برای خرید ونتیلاتور و سایر اقلام مورد نیاز تحت نظر ستاد پیشگیری به دانشگاه علوم پزشکی کمک خواهد شد تا با همدلی بتوانیم سهمی در آرامش خاطر و سلامت شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: این مبلغ طبق هماهنگی‌ها با موافقت مسئولان از منابع عوارض یا سایر منابع درآمدی اختصاص یابد تا شورا و شهرداری بتوانند در چهارچوب قانون اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در مقابل تزریق واکسن برای پرسنل شهرداری از درخواست‌های شورا بوده تا بتوان نسبت به ایمن سازی کارکنان در برابر بیماری اقدام کرد.

فصیحی گفت: شورا و شهرداری قزوین علاوه بر کمک به ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با مشاوره و نظارت کارشناسی در سالم سازی حمل‌ونقل و اماکن پرتردد اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: شهروندان توصیه‌های کارشناسان و پزشکان را جدی بگیرند تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

کد خبر 521896

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان دستگاه ونتیلاتور تجهیزات پزشکی شهرداری قزوین شورای شهر قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد پیشگیری شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است