Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:26:57 GMT

استقبال مردم تربت‌حیدریه از بورس رو به افزایش است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۶۳۵

استقبال مردم تربت‌حیدریه از بورس رو به افزایش است

جواد زبان‌ران روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر سهامداران تربت‌حیدریه و دیگر شهرستان‌های همجوار که برای انجام معاملات بورسی خود به صورت حضوری مراجعه می‌کنند، علاقه‌ خود را بیشتر در زمینه محصولاتی چون زعفران، گندم، جو، پسته، زیره‌سبز و کارخانه قند تربت‌حیدریه ابراز می‌کنند. 
وی ادامه داد: خرید و فروش سیمان، از حالت سنتی خارج شده و معاملات آن در بورس انجام می‌شود، البته ورود سهام کارخانه سیمان زاوه به تابلو بورس در مرحله انجام است و کارخانه فولاد تربت‌حیدریه نیز در تابلو بورس دارای نماد می‌باشد ولی هنوز راه‌اندازی نشده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس بورس گفت: اوج فعالیت بورس در این خطه به سال ۹۷ باز می‌گردد که معاملات زعفران وارد بورس آتی شد.
وی افزود: از سال ۹۸ تا نیمه نخست سال ۹۹ بورس در سراسر کشور رونق گرفت و نقدینگی مردم به سوی بورس کشیده شد.
زبان‌ران ادامه داد: از سال ۹۹ به این سو شاخص بورس عقب‌نشینی کرد و در فاز اصلاح قرار گرفته و سیر نزولی در پیش گرفت ولی از سال جاری شاخص‌ها رو به بهبود حرکت کرد.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها گیاهان دارویی وزارت اقتصاد و امور دارایی تربت حیدریه بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیاهان دارویی وزارت اقتصاد و امور دارایی تربت حیدریه گیاهان دارویی وزارت اقتصاد و امور دارایی تربت حیدریه بورس تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد