Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:49:18 GMT

رفع تصرف ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۶۴۳

ایسنا/ایلام رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ،از رفع تصرف ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۹ میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

سرهنگ «مهدی کیانی»  اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی ،طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک و استعلامات لازم از ادارات ذیربط یک فقره زمین خواری را در یکی از محل های شهر ایلام کشف کردند.

 کیانی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت ها و ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی است ،خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضائی ۱۵۰ متر مربع از اراضی ملی را به ارزش  ۹میلیارد ریال از چنگال این زمین خوار آزاد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده ، به مرجع قضائی معرفی شد ،گفت :مبارزه با زمین خواری در دستور کار این پلیس قرار داشته وشهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه تصرف سرمایه ملی ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام زمین خواری پلیس امنیت اقتصادی زمین خواری اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر