Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@16:01:57 GMT

ادعای عجیب درباره شکست استقلال؛ درگیری با مدیریت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۴۸۳۴

ادعای عجیب درباره شکست استقلال؛ درگیری با مدیریت

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الهلال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید. شکست استقلال برابر الهلال در رسانه‌های عربی بازتاب داشت که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

الریاضیه
" الهلال باز هم در یک چهارم"

این روزنامه عربستانی بعد از بازی نوشت: الهلال با شکست دو بر صفر استقلال برای هشتمین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال از همان ابتدا توانست مالکیت توپ را تصاحب کند، اما جدی‌ترین موقعیت را استقلال خلق کرد که ضربه ارسلان مطهری را در دقیقه ۲۵ المعیوف به زیبایی مهار کرد. استقلال روی ضد حملات و اشتباهات خط دفاعی الهلال به دنبال گلزنی بود، اما این گومیس بود که روی پاس استادانه پریرا از کمند خط دفاعی استقلال خود را رها ساخت و توانست با هوش بالای خود گل نخست را به ثمر رساند.

بعد از این گل الهلال منظم‌تر و بهتر ظاهر شد این درحالی بود که استقلال عقب کشید و به ضد حملات روی آورد. در نیمه دوم باز هم این الهلال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و سالم الدوسری روی پاس مارگا گل دوم را به ثمر رساند. بعد از این گل حملات استقلال بیشتر شد و المعیوف با یک واکنش خود دیگر اجازه نداد که دروازه اش باز شود. در نهایت بازی با همین پیروزی دو بر صفر الهلال به پایان رسید.

سعودی اسپورت
" الهلال استقلال را با دو گل شکست داد و منتظر النصر در یک چهارم است"

این سایت عربستانی هم نوشت: جدال حساس استقلال برابر الهلال با دو گل به سود الهلال به پایان رسید. قرعه کشی یک چهارم نهایی روز جمعه برگزار خواهد شد و الهلال منتظر هموطنش النصر در مرحله بعد است که باید امشب برابر تراکتور سازی به میدان رود. الهلال بازی را در نیمه نخست خوب آغاز نکرد و اگر درخشش المعیوف نبود دروازه تیم باز می‌شد. سنگربان الهلال با چند واکنش خوب خود اجازه نداد که دروازه اش باز شود. الهلال در نیمه دوم کاملا بازی را در اختیار داشت و گل دوم را هم زد. استقلال بعد از گل دوم الهلال به بازی هجومی روی آورد به این امید که اختلاف را کم کند، اما تلاش‌های این تیم جواب نداد.

این روزنامه سعودی در ادامه مدعی شد که بعد از بازی هواداران استقلال با مدیران باشگاه درگیر شده اند و الهلال با این پیروزی باشگاه استقلال را با مشکل مواجه ساخته است.

البیان
" پیروزی الهلال برابر استقلال ایران"

این روزنامه اماراتی نوشت: الهلال با پیروزی دو بر صفر برابر استقلال توانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. گل‌های الهلال را گومیس فرانسوی و الدوسری به ثمر رساندند. الهلال فرصت‌های زیادی در این بازی از دست داد و می‌توانست اختلاف را هم بیشتر کند البته استقلال هم فرصت‌های خوبی داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

بی ان اسپورت قطر
" الهلال با شکست استقلال راهی یک چهارم شد"

این شبکه قطری نوشت: در یکی از بازی هاس حساس یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الهلال و استقلال به مصاف هم رفتند. این بازی که به میزبانی استقلال و البته در امارات برگزارشد با پیروزی دو بر صفر الهلال به پایان رسید تا این تیم راهی یک چهارم شود.

سایت کوره
"ادامه برتری الهلال برابر تیم‌های ایرانی"

این سایت عربی هم نوشت: الهلال با پیروزی که برابر استقلال به دست آورد برای هشتمین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. الهلال زیر نظر ژاردیم عملکرد خوب و قانع کننده‌ای در این بازی داشت. این تیم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم توازن لازم را در خط دفاعی و حمله داشت این درحالی بود که بازیکنان استقلال بازی را محتاطانه آغاز کردند تا جایی که مالکیت توپ را به الهلال دادند و در زمین خود جمع شدند.

این سایت در ادامه نوشت: استقلال در این بازی با دو گل شکست داد، اما چند بار دروازه المعیوف را تهدید کرد که واکنش‌های خوب این دروازه بان باعث شد تا دروازه الهلال بسته بماند. فرهاد مجیدی بعد از آنکه تیمش عقب افتاد تعویض‌های هجومی انجام داد، اما بازی آنگونه که الهلال دوست داشت پیش رفت. الهلال درحالی که استقلال حمله می‌کرد می‌توانست گل‌های خود را بیشتر کند، اما بازی با همین نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال الهلال نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک چهارم نهایی پایان رسید دو بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن