Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس طاهرانپور معاون فرماندار میامی  گفت: دستگاه‌های متولی برای ایجاد بانک اطلاعاتی بیماران خاص شهرستان اقدام و اطلاعات آنان را گردآوری کنند.

او گفت: باید شرایطی فراهم شود تا مساعدت‌های لازم برای حمایت مناسب از بیماران عضو کمیته بیماران خاص محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار میامی گفت: کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به‌لحاظ گستردگی موضوعات، از جلسات حائز اهمیت شهرستان است.

طاهرانپور با اشاره به اینکه آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی فعالیت و تلاش بیشتر در این حوزه ضرورت دارد، ادامه داد: بخشی از مشکلات اجتماعی متأثر از اعتیاد به مواد مخدر است که منجر به فروپاشی کانون خانواده می‌شود.

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند توجه بیشتری است، اظهار داشت: دشمنان با شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند تا با اثرگذاری منفی و ایجاد مطالبه‌گری‌های کاذب در حوزه زنان، خانواده‌ها را دچار آسیب کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران خاص بانک اطلاعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد