Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرید محبی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: این هماهنگی و همکاری می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمت به مردم داشته باشد.

وی به خدمات متنوع کانون خدمت رضوی اشاره کرد و ادامه داد: اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی شامل زیرمجموعه‌های متفاوتی است که خدماتی را به محرمان ارائه می‌دهند و همچنین در این ایام به بیماران کرونایی خدمات قابل قبولی ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر با ۲۰ کانون تخصصی موضوعی و دو هزار خادم‌یار در دو موضوع محوری نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ارائه خدمات اجتماعی به جامعه هدف در حال انجام فعالیت هستیم.

محبی تاکید کرد: مردم استان بوشهر در مسائل فرهنگی و مذهبی در استان پیشرو هستند و این جایگاه نشان از تعهد و ولایتمداری اهالی این استان به اهل بیت (ع) است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۵ موکب در سطح شهرستان‌ها شناسایی شده که خادم‌یاران رضوی در آنجا به فعالیت مشغول هستند.

کد خبر 5304323

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات بوشهر خادمیاران رضوی فرید محبی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی بیرجند خراسان رضوی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان