Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:24:36 GMT

استقبال آلمان از گفتگو‌های ایران و آژانس انرژی اتمی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۱۳۲

استقبال آلمان از گفتگو‌های ایران و آژانس انرژی اتمی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از برلین، سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت، گفتگو‌های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی نخستین گام مثبت است.

ماریا آدِبار در نشستی خبری افزود: ما انتظار داریم که آژانس دوربین‌ها را در تاسیسات مد نظر سرویس و کارت‌های حافظه آن‌ها را تعویض کند تا از این طریق امکان اطلاعات مستمر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: گفتگو‌های گروسی با دولت ایران پیشرفت‌هایی را به دنبال داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان با اشاره به اینکه گروسی به آژانس حکام انرژی اتمی گزارشی از سفر خود به ایران را خواهد داد گفت: در آن صورت می‌توان روشن‌تر گفت که روند پیگیری امور به چه شکل خواهد بود.

ماریا آدبار گفت: امیدواریم ایران به طور سریع به میز مذاکرات وین بازگردد و این بسیار سودمند خواهد بود.

وی افزود: همه طرف‌های برجام اشتراک نظر دارند که توافق ایران و آژانس که رویه خوبی بود در وین نیز دنبال شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت آلمان ایران آژانس انرژی اتمی توافق اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد

وزیر دفاع در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال «روسلان ژاک سیلیکوف» وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگ‌های پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • (ویدیو) گفتگو با پاکبان شاکر از عملیات وعده صادق
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ