Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@15:55:38 GMT

ترامپ: گزینه‌ای جز انتخاب مجدد من در سال ۲۰۲۴ نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۱۷۲

ترامپ: گزینه‌ای جز انتخاب مجدد من در سال ۲۰۲۴ نیست

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: فکر نمی‌کنم ما گزینه دیگری داشته باشیم. آنچه که در حال حاضر اتفاق می‌افتد شرم‌آور است.

به گزارش ایمنا، دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز با اشاره به نامزد شدنش برای انتخابات سال ۲۰۲۴ گفت که آمریکا به جایی رسیده است که گزینه‌ای جز انتخاب او در سال ۲۰۲۴ به عنوان رئیس جمهور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فکر نمی‌کنم ما گزینه دیگری داشته باشیم. آنچه که در حال حاضر اتفاق می‌افتد شرم‌آور است. تصمیم خروج از افغانستان "بزرگ‌ترین شرمساری" در طول تاریخ آمریکا بود. وقتی به اتفاقات افغانستان نگاه می‌کنیم شاهد مرگ بدون دلیل هستیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و او را "فردی ناتوان به عنوان رهبر کشور" خواند و دولت وی را "تفرقه افکن" توصیف کرد. دولت بایدن همچنان به همه می‌گوید که تمایل به اتحاد ملت آمریکا دارد؛ آنها نه تنها خواستار اتحاد نبوده بلکه تفرقه افکن هستند.

منبع: ایسنا کد خبر 521912

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترامپ دونالد ترامپ جو بایدن یا ترامپ دونالد ترامپ 2024 رئیس جمهور سابق آمریکا 2024 رئیس جمهور سابق آمریکا خروج از افغانستان خروج نیروهای آمریکا از افغانستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا مدنی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز گناباد که در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، عملیات «وعده صادق» را نتیجه صبر و استقامت، ولایت‌مداری، هماهنگی و وحدت رویه، داشتن نیروهای متعهد و متخصص دانست و افزود: این عملیات برای ظالمان مایه ذلت و برای مظلومان مایه دلگرمی و عبرت است.

امام جمعه موقت گناباد تاکید کرد: امروز هم متولیان اقتصادی و فرهنگی باید از این اقدام سپاه الگو گرفته و علیه سوداگران اقتصادی و فرهنگی عملیات وعده صادقی را ایجاد و بدون مماشات انجام و تحقق بخشند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات زیادی از سوی دولت‌مردان و مسؤولان انجام می‌شود که قابل تشکر است اما آنچه که در بازار دلار، مسکن و طلا می‌بینیم پذیرفته شدنی نیست و اقدامات دقیق‌تری لازم است.

حرکت اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت

مدنی با بیان اینکه اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت در حرکت است به قیام و بیداری دانشجویان دنیا در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: با موضع گیری‌های انجام شده اروپا و آمریکا به سمت افراط و تفرقه و بحمدالله غرب آسیا به برکت مقاومت آزادگان عالم، ملت ایران و مردم غزه به سمت وحدت پیش می‌رود و حامیان رژیم صهیونیستی روسیاه خواهند شد.

کد خبر 6095764

دیگر خبرها

  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین