Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بلافاصله بعد از پایان سخنرانی شب گذشته سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و به ویژه بخش مربوط به کشتی‌های حامل سوخت ایران که محموله خود را از طریق سوریه به لبنان منتقل می‌کنند و موفقیت حزب الله در محافظت از کشتی اول را بازتاب و مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا وب سایت عبری زبان «والا» و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت بخش‌هایی از این سخنان سیدحسن نصرالله را منتشر کردند.

«روعی قیس» کارشناس امور عربی در شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اظهار داشت که در سایه بحران سوریه و بحران اقتصادی لبنان نصرالله طی هفته‌های اخیر به لبنانی‌ها وعده داد که کشتی‌های حامل سوخت از سمت ایران به لبنان می‌آیند و امشب (دوشنبه) تاکید کرد که نخستین نفتکش ایرانی به مقصد رسیده است.

وی تصریح کرد که با این کار نصرالله وعده خود را عملی کرد.

این کارشناس صهیونیست ادامه داد، نصرالله گفت که این سوخت پنج شنبه به لبنان می‌رسد و قول می دهیم که اولین کشتی آخرین کشتی نخواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که حزب الله با وجود تهدیدهای اسرائیل در محافظت از کشتی اول موفق شد.

شب گذشته دبیرکل حزب الله از ورود اولین کشتی حامل سوخت ایران به بندر بانیاس سوریه خبر داد و افزود امروز بارگیری محموله‌های این کشتی به پایان می‌رسد.

وی گفت به دلیل اینکه برخی از طرف‌ها در تنگنا قرار نگیرند، حزب الله تصمیم گرفت که نفتکش را به سوریه بفرستد.

سید حسن نصرالله افزود سوریه حرکت کشتی در بندر بانیاس را تسهیل کرد تا محموله تخلیه شده و بعد از آن به مرز لبنان منتقل شود و در این مسیر، امنیت تانکرهای نفت را تأمین کرد.

سید حسن نصرالله گفت محموله کشتی اول، پنجشنبه این هفته وارد البقاع (در لبنان) خواهد شد و در مخازن مشخص شده در بعلبک انبار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1110969 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان