Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@01:51:55 GMT

واردات ۱۰۰ هزار تن یونجه در راه است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۳۴۱

یک مقام مسئول از واردات ۱۰۰ هزار تن یونجه از روسیه خبر داد و گفت: با توجه به خشکسالی و قاچاق یونجه به کشور‌های همسایه، برای تامین نیاز دامداران مقداری یونجه وارد می‌شود. مجتبی عالی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور درباره آخرین وضعیت واردات یونجه اظهار کرد: در سال‌های گذشته تمام نیاز کشور در داخل تامین می‌شد، امسال به واسطه خشکسالی مقداری یونجه وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به خشکسالی کشور‌های همسایه، امسال مقداری کاه و یونجه از کشور قاچاق شد که این موضوع بر کمبود در داخل دامن زد.

عالی از واردات ۱۰۰ هزار تن یونجه از روسیه به دلیل موضوع خشکسالی و قاچاق خبر داد.

مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور با اشاره به اینکه قیمت یونجه بسته به کیفیت و نوع آن متغیر است، بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو یونجه ۵ تا ۶ هزار تومان است، در حالی که سال گذشته هر کیلو یونجه با نرخ ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به دست دامدار می‌رسید که این امر رشد ۱۳۰ درصدی قیمت را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه قیمت یونجه مغان به دلیل رطوبت بالا و پروتئین کمتر پایین‌تر است، گفت: قیمت هر کیلو یونجه وارداتی نسبت به داخل به دلیل پروتئین بالا و نزدیک بودن به استاندارد جهانی ۵۰۰ تومان بالاتر است.

مدیر عامل اتحادیه دامداران در پایان تصریح کرد: علی رغم بحث خشکسالی و تورم، کرایه حمل هر کیلو یونجه با رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل از مغان تا مازندران از ۳۰۰ تومان به یک هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است و متاسفانه هیچ گونه برنامه ریزی در کشور وجود ندارد.

/باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: واردات ، یونجه ، یونجه مغان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P58

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: واردات یونجه کیلو یونجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • بازار لاستیک ترمز برید