Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به تزریق روزانه ۱۵ هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور از افزایش این عدد به تزریق روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن از هفته آینده توسط این مراکز خبر داد. خبرگزاری میزان - سردار «احمد اخوان» در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت  «صالح مهدوی مجد» گفت: ستاد مبارزه با کرونا تهران و به ویژه کشور این راهبرد را در دستور کار قرار دادند و تا الآن هم در کلانشهر تهران این موضوع به خوبی مدیریت شده و تلاش‌ها به صورت شبانه‌روزی بوده است

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: امیدواریم در مرحله جدید واکسیناسیون بتوانیم انتظار شهدای عزیز را با معرفی الگوی جدیدی با وجود همه مشکلات و تهدیدات دشمن، بتوانیم برگ زرین را در تاریخ کشور عزیزمان ایران اسلامی ثبت و ضبط کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی و جهادی نباشد و همه منابع و امکانات هم بسیج شود، نمی‌توانیم به هدف برسیم، زیرا روحیه انقلابی و جهادی حاکم در مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته کمک کرده است.   فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: مراکز واکسیناسیون سپاه با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند و تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه‌ها در کنار نظم و انضباط قرار دارد.

اخوان گفت: مردم ایران همه سرمایه خود را پای انقلاب گذاشتند و باید در شایسته آن‌ها در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه انجام دهیم.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: این مرکز را در فاصله زمانی کوتاه راه اندازی کردیم و مرکز جامع واکسیناسیون شهید مدافع سلامت ساله مهدوی مجدد از هفته آینده به شکل شبانه روزی فعالیت خود را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مراکز سازمان‌ها و مجموعه مختلف را درگیر می‌کند و سپاه محمد رسول‌الله (ص) همکاری خوبی داشتند.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: نیروی زمینی با شتاب بیشتری امکانات و ظرفیت‌های خود را در راه مبارزه با کرونا بسیج کرده است و شعار ما می‌توانیم را محقق کنیم و می‌توانیم به الگویی برای جهان تبدیل شویم.

اخوان اضافه کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه همه امکانات و قابلیت‌های خود را بسیج کرده و با صدور فرمان بسیج امکانات نیرو‌های مسلح برای خدمت به مردم توسط مقام معظم رهبری، ما مجدد یک حرکت جهادی و انقلابی را هم در تهران با فرماندهی دکتر زالی و هم در سایر استان‌های این اقدام را آغاز کردیم.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: این مرکز پانزدهمین مرکز واکسیناسیون و از دستاورد‌های نیروی زمینی سپاه فعال خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۱۵ هزار دوز واکسن را در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه تزریق می‌کنیم و در هفته آینده این تعداد به ۳۰ هزار دوز واکسن خواهد رسید

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: نیروی زمینی سپاه توانمندی ایجاد مرکز واکسیناسیون در تهران دارد که یک توانمندی خوبی است که همانند دفاع مقدس با همت و قدرت بیشتری اقدام به واکسیناسیون و سریع‌تر انجام پایین دارد.   بیشتر بخوانید: افتتاح دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت
انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی زمینی سپاه سردار احمد اخوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سردار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه مراکز واکسیناسیون هزار دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

به گزارش جام جم آنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان