Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@19:48:27 GMT

افزایش نرخ رسمی ۲۰ ارز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۴۰۵

افزایش نرخ رسمی ۲۰ ارز

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۸ هزار و ۱۴۲ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۶۰۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۵۸۷ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۸۷۷ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۸۶۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۷۱ ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۶۸۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۷۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۹۸ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۰۰ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۲۲۲ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۸۹۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۷۱ ریال، لیر ترکیه چهار هزار و ۹۷۷ ریال، روبل روسیه ۵۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲‌ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۹۵۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۹۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۲۷ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲‌هزار و ۱۰۶ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۰۶ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۵۶۲ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۷۳ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۱۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۸۲۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۰۴ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۷۸۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۴۹ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۰۶ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۴۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۸۱۳ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۱۹۲ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۰۵ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110971 برچسب‌ها قیمت ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت ارز ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد

چین از روسیه به عنوان بزرگترین شریک تجاری همه پنج کشور آسیای مرکزی، سبقت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد کرملین به سختی می تواند قبول کند که روسیه در تجارت با آسیای مرکزی، از چین عقب مانده است.

بی‌میلی مقامات روسی به اذعان به این واقعیت تجاری، در نمایشگاه تجاری که اواخر آوریل در تاشکند -پایتخت ازبکستان- برگزار شد، نمایان شد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، ایگور کامینین، معاون وزیر بازرگانی روسیه، حداقل در مورد ازبکستان، مدعی شد روسیه و چین از نظر سران ازبکستان، شرکای برابر با سهم برابر در گردش تجاری هستند.

استدلال کامینین، به معنای واقعی کلمه بر پایه امید و آرزو بود. این مقام روسی برای قرار دادن روسیه و چین در سطح تجاری یکسان، به اهداف تجاری پیش بینی شده برای سال ۲۰۳۰ اشاره کرد که در آن ازبکستان امیدوار بود گردش مالی سالانه تجارت با مسکو و پکن را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

اما آمار تجاری رسمی ازبکستان برای سال ۲۰۲۳، شکاف گسترده مبادلات تجاری بین روسیه و چین در حال حاضر را نشان می‌دهد. گردش مالی تجاری میان ازبکستان و روسیه در سال میلادی گذشته، به ۹.۸ میلیارد دلار رسید که تقریبا ۳۰ درصد کمتر از مجموع ۱۳.۷ میلیارد دلار تجارت میان ازبکستان و چین است.

به گفته منابع رسمی ازبکستان، چین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، برتری خود را در گردش تجاری حفظ کرده است. حجم مبادلات تجاری دوجانبه با چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، بالغ بر ۳.۰۱ میلیارد دلار بود و در مقابل، این رقم برای روسیه، ۲.۵ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، ازبکستان در رقابت تجاری منطقه‌ای روسیه و چین یک ناهنجاری محسوب نمی‌شود. آمار رسمی برای سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد چین از نظر حجم معاملات تجاری با هر پنج کشور منطقه آسیایی، از روسیه سبقت گرفته است.

دیگر خبرها

  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد