Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه‌های شورای ششم اظهار داشت: تصویب لایحه چندان مهم نیست که بخواهیم مدام آن را انجام دهیم چرا که برخی از لوایح تصویب ولی اصولاً اجرایی نشده و باقی مانده است. 

وی افزود: اصل کار کردن ما برنامه‌ریزی درست در شورای شهر است بلافاصله نمی‌توانیم پس از آغاز شورای ششم طرح‌ها و لوایح را داشته باشیم و این موضوع نه تنها برای شورا بلکه برای مجلس هم عملی نیست و به تدریج این مسأله در دستور کار ما است ولی به طور کلی ما بر روی جنبه عملی توجه داریم نه به تعداد لوایح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هنوز برخی از انتخابات و انتصابات اجرایی نشده و این مسأله زمان می‌برد باید مطالعه عمیق داشته باشیم تا لوایح را ادامه دهیم.

چمران گفت: من همین اکنون بیش از 30 لوایح برای دستور آماده دارم و باید برای آن فکری شود ولی ابتدا باید کمیسیون‌ها بر روی آن کار کنند و بعد در صحن شورا بیاوریم.

وی بیان داشت:‌امروز دو لایحه دو فوریتی در صحن شورا داریم که یکی مربوط به تخفیف کسانی که است که نقدی یکجا عوارض را پرداخت می‌کنند و دیگری تخفیف چشمگیر در عوارض 1400 است که امسال افزایش زیادی یافته بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: در زمینه انتصابات باید فکر کرد روی این موضوع جلسات مختلف تشکیل شده و بحث‌هایی داشته‌ایم همچنین با شهردار ملاقات فراوان انجام گرفته تا تصمیم‌های خوبی گرفته شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران انتصابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود