Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف پاکستان رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران رقم خورد.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، صابر کاظمی، جواد کریمی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی با سه برد و ۹ امتیاز، با اقتدار راهی دور بعدی مسابقات شدند. در این مرحله ایران باید در گروه F با پاکستان، کره جنوبی و چین تایپه رقابت کند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان و مربی پیشین تیم ملی ایران هدایت پاکستان را بر عهده دارد و این تیم را به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا رساند.

تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فردا استراحت می‌کنند و از روز پنجشنبه رقابت‌ها از سر گرفته می‌شود. ایران در مرحله بعد ابتدا به مصاف تیم اول گروه D می‌رود و سپس با تیم دوم این گروه روبرو می‌شود. کره جنوبی و چین تایپه که پیش از این صعود خود را قطعی کرده‌اند امروز به مصاف هم می‌روند تا صدرنشین گروه D مشخص شود.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ۲ تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را کسب می‌کنند.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، ایران سه طلا، ۲ نقره و یک برنز به دست آورده بود و پس از ژاپن، کره جنوبی و چین چهارمین تیم پرافتخار قاره محسوب می‌شود.

هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات بر عهده بهروز عطایی قرار دارد. میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور هم ۱۴ بازیکن ایران در این مسابقات هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد کریمی بهروز عطایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امیرحسین اسفندیار امیرحسین توخته بهروز عطایی جواد کریمی علی اصغر مجرد محمدرضا حضرت پور مسابقات والیبال قهرمانی آسیا میلاد عبادی پور قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:

گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
‌گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
‌گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
‌گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

کد خبر 6094931

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی