Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان گفت: ۵ هزار بسته لواز‌التحریر در پویش ملی مشق احسان در استان مرکزی توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، هرساله و در آستانه ماه مهر و شروع فصل مدارس براساس یک سنت دینی و قدیمی مسئولان و مردم پای کار آمده و با تیه لوازم‌التحریر برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند به آنها در تهیه وسائل مورد نیاز برای ایام درس و مدرسه کمک می‌کنند

امسال نیز در آستانه بازگشایی مدارس و اغاز سال تحصیلی جدید در استان مرکزی و همزمان با سراسر کشور پویش ملی شور عاطفه‌ها و همکلاسی مهربان در استان مرکزی در اراک از دبیرستان فطرت این شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مجتبی تهامی" مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های مرکزی و لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در حاشیه شروع این پویش با اشاره به آغاز پویش ملی مشق احسان در استان مرکزی اظهار داشت: در مراسم امروز دبیرستان فطرت که با حضور خیران و مدیران استانی برگزار شد عملکرد دستگاه‌های استانی در زمینه حمایت از دانش‌آموزان محروم استان اطلاع‌رسانی شد تا برنامه‌ریزی درست انجام شود.

40 هزار بسته معیشتی و 10 هزار بسته لوازم التحریر میان نیازمندان در استان البرز توزیع می‌شودآوای مهر؛ نویدبخش آرامش در خرید عمده لوازم التحریرفرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: 12 هزار بسته لوازم التحریر در طرح همکلاسی سلام اهداء شد

وی افزود: دستگاه‌های مسئول همکاری و هم‌افزایی خوبی داشتند که در سه سال گذشته بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با برگزاری پویش مشق احسان علا‌ه‌بر حمایت از دانش آموزان محروم، از تولیدکننده‌های داخلی نوشت‌افزار حمایت عملی داشته و در زمینه تقویت تولید داخلی گام برداشتند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی با اشاره به توزیع بیش از 5 هزار بسته نوشت‌افزار در میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان گفت: باهمت بنیاداحسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سراسر کشور بیش از 200 هزار بسته نوشت‌افزار تولید داخل در بین دانش‌آموزان محروم کشور توزیع می‌شود که سهم استان مرکزی 5 هزار بسته خواهد بود.

تهامی خاطرنشان کرد: این پویش برای سومین سال متوالی در سطح کشور و به تبع آن در استان درحال اجراست که علاوه براینکه از خانواده‌های نیازمند حمایت می‌گردد تلاش شده با تهیه وسائل نوشت افزار و لواز التحریر ایرانی از تولید داخلی نیز حمایت شد که براین اساس این بسته بالغ بر دو میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان استان مرکزی لوازم التحریر توزیع می شود دانش آموزان نوشت افزار هزار بسته مشق احسان پویش ملی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان

«حزب التحریر» ضمن تأیید روند دستگیری اعضای این گروه توسط حکومت طالبان تصریح کرد این اقدامات آنها را از تلاش برای اقامه‌ خلافت منصرف نمی‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دفتر مطبوعاتی «حزب التحریر» در افغانستان در بیانیه‌ای ضمن تأیید بازداشت اعضای این گروه در ولایت‌های مختلف توسط حکومت طالبان نوشت: چنین فشارهایی حزب‌التحریر و اعضای آن را از ادامه دعوت و تلاش برای اقامه خلافت منصرف نمی‌کند.

این گروه افراطی در ادامه نیز از حکومت طالبان انتقاد کرد که اعضایش شامل عفو و آزادسازی زندانیان به مناسبت عید فطر قرار نگرفتند.

اواخر فروردین گذشته نیز حزب التحریر در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگو و شماری از اعضای این گروه افراطی طی دو ماه گذشته به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی خبر داده بود.

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستاندادگاه طالبان 20 عضو «حزب التحریر» را به 3 سال زندان محکوم کردبازداشت اعضای «حزب التحریر» به اتهام تبلیغ برای داعش در شمال افغانستان

اداره اطلاعات حکومت طالبان دو سال قبل نیز فعالیت حزب ‌التحریر، جمعیت اصلاح و نهاد النجم را در افغانستان ممنوع اعلام کرده بود.

حزب‎التحریر سازمانی است که تشکیل خلافت در سراسر جهان اسلام را هدف خود و هر یک از کشورهای اسلامی را ولایتی از این خلافت با مرکزیت سرزمین‌های عربی می‌داند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار