Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، علیرضا زالی روز سه شنبه در مراسم راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید مدافع سلامت صالح مهدوی مجد در شهرک شهید محلاتی افزود: تجربه بسیار خوبی در این مجموعه وجود دارد که تبلور اجرای آن را می توان در راه اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا مشاهده کرد.

وی ادامه داد: آمادگی برای شبانه روزی کردن این مرکز ظرف مدت ۴۸ ساعت، نشان دهنده داشتن تیم قوی در این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی، یکی از نمونه های بسیار درخشان، موفق و استاندارد مرکز تجمیعی  واکسیناسیون در تهران را مرکز قصرفیروزه تهران اعلام کرد و گفت: در این مرکز با حفظ کرامت شهروندان، رعایت استاندارهای لازم، تزریق واکسن کرونا به شهروندان انجام می شود.

وی با طرح این سوال که راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون کرونا برچه اساسی انجام می گیرد؟ بیان داشت: تعیین مراکز واکسیناسیون جدید بر اساس نقشه راه انجام می شود.

زالی تاکید کرد: وزارت بهداشت نقشه راهی در این زمینه تدوین کرده و براساس شاخص هایی مانند جمعیت و شرایط جعرافیایی اقدام به مکان یابی می شود تا ضمن جلوگیری از ازدحام، خدمات مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در تهران با نام پاسدار شهید سلامت، «صالح مهدوی مجد» امروز (۲۳ شهریور) در شهرک شهید محلاتی افتتاح شد.

با راه اندازی دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با بیش از ۱۰ ایستگاه فعال تزریق، ظرفیت واکسیناسیون عمومی پایتخت افزایش می‌یابد.

این مرکز از هشت صبح تا هشت شب آماده خدمت رسانی به هموطنان است و در صورت نیاز می‌تواند ظرفیت واکسیناسیون را به ‌صورت شبانه‌روزی ارتقا دهد.

نخستین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در منطقه قصر فیروزه پایتخت نیز همچنان به طور روزانه و با ظرفیت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است.  

علاوه بر پایتخت، پنج مرکز دیگر نیروی زمینی سپاه در شهرهای بروجرد، نجف آباد، پرند و مراکز استان‌های کرمانشاه، اصفهان، با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا هستند. در این مراکز و ایستگاه‌های مربوطه، بیش از ۲۱۰ پزشک، پرستار و کادر درمان نیروی زمینی سپاه در عملیات واکسیناسیون سراسری مشارکت دارند.

برچسب‌ها کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن علیرضا زالی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کرونا ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن علیرضا زالی نیروی زمینی سپاه واکسیناسیون کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط  بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام  برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و  ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه