Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@20:21:13 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۰۴۴

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته دستگاه‌های اپل، شیائومی و سامسونگ با هم رقابت داشته اند.

به گزارش مشرق به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، آیفون ۱۳ پرو مکس اپل که در این فهرست جدید هم هست در رتبه اول قرار گرفته است.

رتبه دوم نیز با یک پله نزول در اختیار ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی قرار گرفته است که در چند وقت اخیر همیشه جزو سه گوشی برتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی Galaxy A۵۲s ۵G سامسونگ نیز با تجربه یک پله نزول در جایگاه سوم قرار گرفته است.

دیگر گوشی تازه وارد این هفته یعنی Oppo Reno۶ Pro ۵G در رتبه چهارم جای گرفته است و گوشی هوشمند Xiaomi Redmi ۱۰ Prime با دو پله صعود رتبه پنجم را تصاحب کرده است.

جابجایی گوشی‌ها در فهرست پرطرفدارترین‌ها

گوشی هوشمند Poco X۳ Pro شیائومی، اما از رده چهارم به رتبه ششم تنزل مقام داشته و گوشی Samsung Galaxy S۲۱ Ultra ۵G را پشت سر خود می‌بیند. این گوشی هم ۲ پله تنزل در رتبه را تجربه کرده است.

در رتبه هشتم، گوشی هوشمند Apple iPhone ۱۲ Pro Max دیده می‌شود. این گوشی یک پله صعود را داشته و باید دید هفته آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

اما با یک سقوط ۳ پله‌ای Samsung Galaxy A۱۲ به رتبه نهم رسیده و به خروج از این فهرست نزدیک شده است. در رتبه دهم پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند نیز گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note ۱۰ دیده می‌شود که مدت‌ها در نیمه بالایی جدول حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان گوشی موبایل پرطرفدار ایران جهان فناوری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین