Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان هفت خوزستانی برای حضور در رقابت‌های بدنسازی جهانی و آسیایی به عضویت تیم‌ملی درآمدند.

با برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، پرورش اندام و بادی کلاسیک، نفرات تیم‌ملی برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان و جهانی اسپانیا معرفی شدند که نام هفت خوزستانی برای لیست اعزامی به این دو رقابت، دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در بخش فیزیک کلاسیک علی عسگری و سجاد حیدری به ترتیب در دسته اول و دسته چهارم، در بادی کلاسیک احمدرضا عبدالهی در دسته اول، در پرورش اندام نیز عزیز معرفی در وزن ۸۰ کیلوگرم و در فیزیک ابراهیم امیدی در دسته دوم، خوزستانی‌های شرکت‌کننده در مسابقات جهانی اسپانیا هستند.

همچنین در پرورش اندام مسلم صحتی اصل در وزن ۵۵ کیلوگرم و فرشاد کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات آسیایی لبنان به عضویت تیم‌ملی درآمدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پرورش اندام و بدنسازي تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت