Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:28:14 GMT

«زوال» به عمارت روبرو رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۳۶۷

«زوال» به عمارت روبرو رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، نمایش «زوال» به کارگردانی و نویسندگی امید غفاری و پروژه مشترک گروه تئاتر «چشبود» و «زگوند» این شب ها ساعت ۲۰ در فضای باز مجموعه عمارت روبرو اجرا می شود.

«زوال» داستان خانه داری در هتل است که با از دست دادن نقشش در یک تئاتر به بخش پذیرش هتل منتقل می شود و این شروع اتفاقاتی تازه برای اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این نمایش عبارتند از بازیگر: داوود سبحانی، بازیگر صدا: سارا رستم، انتخاب موسیقی و میکس و طراح گرافیک: سعید خانقشلاقی، کارگردان تصویر: شرزین حاجیلو، مهندسی تصویر: هومن نیکخواه، طراح نور: علیرضا زندیه، مشاور لباس: سمانه احمدی مطلق، خیاط: رکسانا دهری، نقاشی: زهرا خدابنده لو، دستیار کارگردان: محمد ملک نیا و علی شهدادی، مشاور پروژه: امیر حسین غفاری، مهندسی و طراحی سیستم صوتی: گروه مومنت.

نمایش «زوال» تا ۱۱ مهرماه در فضای باز مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو اجرا می شود.

کد خبر 5304401 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: عمارت روبرو تئاتر ایران کارگردان تئاتر حضور هنر ایران در جهان روز ملی سینما فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران جشنواره فیلم ونیز موسیقی ایرانی برنامه رادیویی سازمان صداوسیما فیلم زالاوا شبکه یک سیما فیلم سینمایی رادیو نمایش موزه سینما عمارت روبرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت