Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:45:48 GMT

مشکلات برق و آب البرز به گوش وزیر نیرو رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۳۹۰

مشکلات برق و آب البرز به گوش وزیر نیرو رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مطالبات و نیاز‌های مردم البرز در دیدار استاندار البرز با وزیر نیرو تشریح شد.

شهبازی روز با حضور در وزارت نیرو و در حاشیه دیدار با محرابیان وزیر نیرو، گفت: دو سد بزرگ طالقان و امیرکبیر که بخش بزرگی از آب شرب پایتخت را تامین می‌کند در البرز مستقر است، ولی سهم مردم این استان از این منابع بزرگ بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر این اساس با پیگیری‌های مجدانه در خصوص دو برابر شدن سهم حق آبه البرز از محل سد‌ها توفیق یافتیم، ولی زیر ساخت لازم برای بهره‌برداری از این امکان مهیا نبود.

شهبازی گفت: طی پیگیری‌های مجدد برای ایجاد تصفیه خانه اقدام شد و این طرح روند خوبی را طی می‌کند، ولی همچنان نیازمند توجه وزارت نیرو برای سرعت بخشیدن به این امر هستیم.

او افزود: با توجه به نیاز استان، موافقت وزارت نیرو را برای ایجاد اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت جلب کردیم و این طرح نیز پیشرفت بالایی داشته از این رو درصدد آغاز عملیات اجرایی دومین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان در زکی آباد هستیم که مستلزم همراهی وزارت نیرو است.

استاندار البرز گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان می‌توانند از پساب برای تامین آب مورد نیاز خود بهره برداری کنند از این رو تقاضای افزایش سهم استان از محل پساب را نیز داریم.

او افزود: زیرساخت‌های تامین آب و برق و ساماندهی فاضلاب استان البرز با توجه به تراکم جمعیت و وسعت، نیازمند ارتقای کیفیت و یا نوسازی است که تحقق این مهم نیز توجه ویژه وزارت نیرو را می‌طلبد.

شهبازی گفت: همچنین در این دیدار از وزیر نیرو دعوت به عمل آمد تا برای بررسی میدانی وضعیت استان در حوزه نیرو در البرز حضور پیدا کند.

محرابیان، وزیر نیرو نیز با اشراف به مسائل استان آمادگی خود را برای همراهی به منظور تحول در زیرساخت‌های نیرو در البرز اعلام کرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی مشکلات مردم وزارت نیرو وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا

متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور برای تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله‌ای پس از پنج روز جست‌وجوی نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی، دل همه مردم ایران را شاد کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از امدادگران و نیرو‌های انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، پیدا شدن دختر ایران زمین را به خانواده «یسنا» و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

احمد وحیدی، وزیر کشور

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر سوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی