Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-26@18:19:53 GMT

ماجرای برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۴۱۰

ماجرای برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران!

روز گذشته فیلم جنجالی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد، یک زن در خیابان پیروزی به صورت برهنه درحال پیاده روی است و عده ای از مردم با ایجاد سر و صدای زیاد از او فیلم می گیرند. واقعیت ماجرا و انگیزه این زن از پیاده روی به صورت برهنه در ملا عام پس از تحقیقات مشخص شد.

عصر جمعه 19شهریور ماه امسال ساعت 6 عصر زن جوانی در چهار راه فرزانه خیابان پیروزی با برهنگی کامل در حال پیاده روی بود که توجه مردان و زنان گوشی به دست را جهت فیلمبرداری جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن 36 ساله که به فیلمبرداران خیابان پیروزی بی توجه بود، پیاده روی برهنه خود را ادامه داد تا اینکه دقایقی بعد توسط کسبه محل با یک پتو متوقف و تحویل پلیس داده شد.

بنابر حساسیت موضوع ساعتی بعد ماموران پلیس زن جوانی که در خیابان پیروزی ایجاد بی نظمی کرده بود را به اورژانس اجتماعی جهت کمک رسانی تحویل دادند.

مشاوران اورژانس اجتماعی در تحقیقات ابتدایی از پدر و مادر این زن متوجه شدند، چندی قبل زن جوان به دلیل مرگ همسرش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دچار افسردگی شدیدی شده و پس از جنون لحظه ای با برهنگی از خانه به خیابان فرار کرده است.

بنابراین گزارش، مشاوران اورژانس اجتماعی با توجه به نامساعد بودن حال روحی زن جوان وی را جهت سیرمراحل درمانی به بیمارستان روان پزشکی در تهران معرفی کردند.

منبع: رکنا

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: خیابان پیروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟