Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:41:47 GMT

مردم از اقدامات جهادی در قوه قضاییه استقبال می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۵۰۵

مردم از اقدامات جهادی در قوه قضاییه استقبال می‌کنند

به گزارش ایرنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین، افزود: خوشبختاتنه در سه سال اخیر که مسوولیت قوه قضاییه به آقای رییسی، فرزندی از فرزندان قوه قضاییه سپرده شد و پس از آن این مسوولیت برعهده حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای فرزندی دیگری از این قوه قرار گرفت، مردم به اقدامات صورت گرفته در این دستگاه خوش بین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز مسوولیت قوه قضاییه برعهده کسی است که ۴۰ سال عمر خود را برای این نظام قضایی صرف کرده و از اول در جریان امور بوده است.

مصدق با اشاره به ضرورت ارتباط مردمی مسوولان دستگاه قضا برای ایفای بهتر وظایف، اضافه کرد: ما به دنبال پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب  سندی را در حال تدوین داریم که کیفیت ارتباط مردمی را برای مسوولان این قوه ترسیم و روشن می کند.

وی افزود: بنا داریم در این دوره تحول و تعالی، همه کارهایی که در قوه انجام می دهیم پشتوانه علمی داشته باشد و از نقد حقوق دانان و جامعه علمی استقبال می کنیم.

مصدق با بیان اینکه باید در دستگاه قضا برنامه های مدون علمی داشته باشیم، گفت: ممکن است در این راستا یک روزی، مواردی را از مسایل زندان مطرح کنند که استقبال می کنیم و اگر در جایی اشتباه کردیم حتما باید برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت کارگزاران به مردم الزامی و واجب است، افزود: اساسا مردم ما را انتخاب کرده اند تا به آنها خدمت کنیم و هر روز باید خداوند را شاکر باشیم که نعمت خدمت و براورده کردن خواسته های مردم را به ما عطا کرده است.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه با تقدیر از زحمات حجت الاسلام قدرتی رییس کل سابق دادگستری استان قزوین، گفت: این فرزند قوه قضاییه انصافا در طول مدت خدمت در استان های مختلف خوش درخشیدند و در قزوین حدود چهار سال مسوولیت ریاست دادگستری استان را داشتند که باید از زحمات وی تشکر کنیم.

مصدق گفت: برای حجت الاسلام قدرتی در سمت جدید نیز به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه که جایگاه بسیار بزرگ و مهمی است برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

وی افزود: آقای شعبانی رییس جدید دادگستری استان قزوین نیز از فرزندان این قوه با سابقه ۲۵ سال و با تجربه فراوان در سال های متمادی است که برای وی نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

برچسب‌ها دادگستری استان قزوین حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان قزوین دادگستری استان قزوین قوه قضاییه دادگستری استان قزوین حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد