Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، افتتاح مرکز تجمیعی شبانه روزی واکسیناسیون آبادان در جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور حسین عرفانی ، معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور انجام شد

عرفانی در این افتتاحیه گفت : با افتتاح مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در شهرستان آبادان روند واکسیناسیون در این شهرستان سریع تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به  فاصله گرفتن از پیک پنجم کرونا ادامه داد: واردات حجم بالای واکسن به کشور و تولید واکسن برکت به تعداد زیاد برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز با بیان افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در جنوب غرب خوزستان گفت:مراکز تجمعی در منطقه ما به بهترین صورت در حال ارائه خدمات  وتزریق واکسن هستند.

سلمان زاده افتتاح این مرکز را نتیجه همکاری مرکز مدیریت فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان با دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواند و از افتتاح دو مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون دیگر در منطقه جنوب غرب خوزستان در هفته ی آینده خبر داد.

او ادامه داد: در حال حاضر در جنوب غرب خوزستان سن واکسیناسیون گروههای هدف از افراد ۳۰ سال به بالا است اما در روستاهای منطقه تمام افراد بالای ۱۸ سال می توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان ها و روستاهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان هیچ گونه مشکلی در تعداد واکسن ندارند و در هفته آینده نیز دزهای جدید واکسن به این منطقه ارسال خواهد شد.

سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان  درادامه این افتتاحیه هدف اصلی افتتاح  مراکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون در منطقه را گرمای هوا خواند که ممکن است سبب شود تا شهروندان نتوانند در ساعات روز برای واکسیناسیون مراجعه کنند بنابراین با هدف سرعت بخشی در واکسیناسیون این مرکز شبانه روزی افتتاح شد.

نقیبی در خصوص میزان تزریق واکسن در روز اول آغاز به کار این مرکز افزود:امروز در مرکز شبانه روزی واکسیناسیون آبادان  ۲۵۰ دز واکسن سینو فارم و ۵۰ دز واکسن آسترازنکا برای تزریق موجود است.

او در پایان گفت: از زمان آغاز همه گیری کرونا اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به شهروندان قبل و بعد از انتقال بیماران به بیمارستان های شهرستان آبادان خرمشهر وشادگان کرده است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون مرکز واکسیناسیون شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شبانه روزی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌