Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:06:17 GMT

دخالت در امور شهرداری زنجان را برنمی‌تابیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۶۹۳

دخالت در امور شهرداری زنجان را برنمی‌تابیم

حسین حمزه‌لوپاک در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه از ابتدای هفته جاری، استماع برنامه‌های کاندیداهای دواطلب پست شهرداری آغاز شده و شاهد حضور کاندیداهای تصدی شهرداری زنجان هستیم، اظهار کرد: طبق آخرین آمار، تا به امروز هفت نفر به عنوان کاندیدای تصدی شهرداری زنجان مطرح هستند.

وی یادآور شد: برای اینکه شائبه‌ای در خصوص زمان‌بندی اعلام برنامه کاندیداهای تصدی شهرداری زنجان وجود نداشته باشد، تعیین زمان اعلام برنامه کاندیداها به صورت قرعه‌کشی مشخص شد تا عدالت کاملاً رعایت شود و طبق قانون، رأی‌گیری باید به صورت مخفی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه بحث نظارت با دخالت دو مقوله جدا از هم در امور شهرداری به شمار می‌رود، تصریح کرد: این در حالی است که هیچ تضمینی برای حضور شهردار که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب می‌شود، برای چهار سال آینده وجود ندارد.

حمزه‌لوپاک با بیان اینکه به هیچ وجه موضوع ثبات مدیریتی را دستاویزی برای نادیده گرفتن ناکارآمدی شهردار قرار نخواهیم داد و بلافاصله به دنبال گزینه بهتر خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امروز به جرأت می‌توان گفت که هیچ‌گونه دخالتی در خصوص انتصابات در مجموعه شهرداری زنجان از سوی شورای اسلامی وجود نخواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: دست شهرداری برای انتصاب و انتخاب افراد در مجموعه شهرداری باز بوده و نگاه شورای اسلامی شهر زنجان، دخالت در این امور نیست. با این وجود نظارت بر امر انتصابات وجود خواهد داشت.

کد خبر 5304485

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر زنجان شهرداری زنجان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی بیرجند شورای اسلامی شهر شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی