Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: دانشجویان ارشد و دکتری به علت تکمیل کار‌های تحقیقاتی خود حضور در دانشگاه برای آن‌ها الزامی بود، اما درس‌های تئوری را با توجه به شرایط کرونایی بصورت مجازی برگزار کردند.

او افزود: در سال تحصیلی جدید، دانشگاه علوم پزشکی استان اسامی دانشجویان را برای تزریق واکسن کرونا دریافت نموده و تعداد زیادی از دانشجویان که ساکن در شهر‌های دیگر هستند بهتر است تزریق واکسن را در شهر خود انجام داده و بعد وارد دانشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تزریق واکسن دانشجویان دانشگاه شهرکرد تا نیمه مهرماه ۱۴۰۰

مشتاقی اضافه کرد: بازگشایی دانشگاه منوط به تزریق واکسن کرونا به همه دانشجویان است و دانشجویانی که واکسینه نشوند نمی‌توانند وارد خوابگاه شوند.

او ادامه داد: با توجه به روند پیشرفت تزریق واکسن کرونا در کشور امید است تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید همه دانشجویان واکسینه شده باشند که بدون هیچ مشکلی بتوانند بصورت حضوری به دانشگاه ورود پیدا کنند و فعالیت در دانشگاه به روال عادی خود برگردد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون آموزشی دانشجویان ارشد و دکتری شرایط کرونایی واکسیناسیون کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی تجمع کردند.

کد خبر 6091499

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا