Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی ر ئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری وبینار« شهریار و ادبیات عاشورایی» در راستای اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  وبینار« شهریار و ادبیات عاشورایی»  در آستانه سالروز شعر و ادب فارسی که مزین به نام استاد شهریار، از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، روز سه شنبه، 23 شهریور ماه از ساعت 12 تا 13:30 با حضور و سخنرانی دکتر شعردوست برگزار  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت در این وبینار برای عموم مردم آزاد بوده و علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت رویتاب (roytab.ir)  از قسمت "پخش زنده"  در این وبینار شرکت کنند.

وی افزود: سازمان جهاددانشگاهی استان عضو کمیته علمی و فناوری ستاد برگزاری اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی بوده و این وبینار در جهت مصوبات کمیته مذکور برگزار می شود.

محسنی یادآور شد: هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از امروز سه شنبه به مدت سه روز در تبریز برگزار  می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو