Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:05:52 GMT

عطایی: بازی با پاکستان مهم بود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۶۹۵۸

عطایی: بازی با پاکستان مهم بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل سه تیم هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد و ما به‌عنوان بازی تدارکاتی به آنها نگاه کردیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را با سه پیروزی متوالی مقابل هنگ‌کنگ، تایلند، پاکستان و صدرنشینی در گروه B پشت سرگذاشت تا بعد از استراحت در روز چهارم مسابقات، از روز پنج‌شنبه آماده رقابت با چین‌تایپه و کره‌جنوبی در گروه F شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی قهرمانی آسیا، در خصوص آخرین بازی مرحله مقدماتی، اظهار داشت: بازی مقابل پاکستان به این دلیل که به‌ عنوان بازی سرگروهی تلقی می‌شد، برایمان اهمیت داشت. از روز اول با این نگرش وارد مسابقات شدیم که بعد از انجام سه بازی اول مرحله گروهی، بتوانیم به ارزیابی درستی از تیم برسیم که این اتفاق هم افتاد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: پاکستان در مقایسه با هنگ‌کنگ و تایلند تیم بهتری بود و طبیعی است که فشار بیشتری به تیم ایران وارد کرد. ما هم سعی کردیم با بیرون آمدن از فشار، بازی را کنترل کنیم. در جریان این بازی به شیوه‌های مختلف از بازیکنان استفاده کردیم و در نهایت به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم. امیدوارم نگاهی که داشتیم به ما کمک کند تا در مرحله دوم رقابت‌ها برابر رقبا عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

عطایی با اشاره به حریفان ایران در مرحله دوم رقابت‌ها، گفت: چین‌تایپه و کره‌جنوبی، تیم‌های سرعتی و توپ‌گیری هستند. بنابراین مقابل این دو تیم باید راهکاری پیدا کنیم که این دو نقطه قوت را از کار بیندازیم. در مجموع از سه بازی انجام شده مرحله گروهی راضی هستم. مقابل سه تیم هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد و ما به‌ عنوان بازی تدارکاتی به آنها نگاه کردیم. امیدوارم  در مراحل بعدی عملکردمان بسیار بهتر از این شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و موجبات شادی مردم را فراهم کنیم.

والیبال بهروز عطایی (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حسرت سردار آزمون

سردار آزمون درباره دلایل ناکامی تیم ملی در جام جهانی قطر صحبت‌های جالبی را عنوان کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی برابر ولز نتوانست به مرحله حذفی صعود کند تا حسرت صعود از مرحله گروهی همچنان در دل فوتبالدوستان باقی بماند.

سردار آزمون اکنون بعد از مدت‌ها در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی درباره بزرگترین حسرت دوران فوتبال خود اظهار کرد: بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من این بود که در جام جهانی نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم با اینکه می‌شد این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم ملی با اشاره به دلیل ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر گفت: خودمان هم بد کار کردیم و کمی دیر به خودمان آمدیم. من هم که بدون هیچ تمرینی مستقیم به تیم ملی آمدم و به مدت دو ماه راهی اردو شدم و اولین بازی را مقابل انگلیس بازی کردم که واقعا خیلی به من سخت گذشت و بازی با ولز که تمام توانم را گذاشتم و کلا از لحاظ بدنی تخلیه شدم و بدنم جواب نمی‌داد. وقتی کارلوس کی‌روش بین نیمه گفت تعویض خودم داوطلبانه قبول کردم چون نمی‌توانستم به خاطر شرایط بدنی که داشتم به تیم ملی کمک کنم.

آزمون درمورد اینکه بهترین پیروزی فوتبالی‌اش را در کدام بازی بوده خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل ژاپن.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه بدترین باخت و بدترین لحظه دوران فوتبالی‌اش چه بازی بوده افزود: بازی ایران و آمریکا در جام جهانی که نتوانستیم صعود کنیم.

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • «نه» پاکستان به امرو نهی آمریکا درباره ایران
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم