Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: با واحدهای صنفی که فروش اجباری به مشتریان تحمیل کنند با قاطعیت برخورد می شود.

عبدالرضا پیروی منش صبح امروز (۲۳ شهریورماه) با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در پی بازرسی انجام شده از نمایندگی یک شرکت توزیع کننده روغن موتور، بازرسان این سازمان برای نماینده شرکت مذکور پرونده تخلف تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای نماینده این شرکت پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا به پایگاه های مستقر در سطح شهراعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پرونده یک دستگاه خودرو باری حامل ۱۶۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال رسیدگی شد و پس از صدور حکم قضایی قرار شد تا آرد قاچاق به شبکه رسمی توزیع بازگردد.

وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف این قاچاقچی را محرز دانست تا برخورد‌های قانونی لازم با این متخلف صورت پذیرد.

حسن پور بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه تخلف در حوزه کالا‌های اساسی به ویژه آرد و نان بر اساس قانون و به شدت برخورد می‌شود و انتظار داریم که شهروندان نیز در این مسیر ما را یاری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه حضوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند