Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:35:17 GMT

عطایی: باید نقطه قوت کره و تایپه را از کار بندازیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۲۱۷

عطایی: باید نقطه قوت کره و تایپه را از کار بندازیم

بعد از اینکه ایران به سلامت از مرحله گروهی جام ملت های آسیا گذشت، حالا بهروز عطایی به فکر دو بازی سخت تر در مرحله بعدی است. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را با سه پیروزی متوالی مقابل هنگ‌کنگ، تایلند، پاکستان و صدرنشینی در گروه B پشت سرگذاشت و بعد از استراحت در روز چهارم مسابقات، از روز پنج‌شنبه آماده رقابت با چین‌تایپه و کره‌جنوبی در گروه F خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی قهرمانی آسیا، درخصوص آخرین بازی مرحله مقدماتی، گفت: بازی مقابل پاکستان به این دلیل که به‌عنوان بازی سرگروهی تلقی می‌شد، برایمان اهمیت داشت. از روز اول با این نگرش وارد مسابقات شدیم که بعد از انجام سه بازی اول مرحله گروهی، بتوانیم به ارزیابی درستی از تیم برسیم که این اتفاق هم افتاد.
وی افزود: پاکستان در مقایسه با هنگ‌کنگ و تایلند تیم بهتری بود و طبیعی است که فشار بیشتری به تیم ایران وارد کرد. ما هم سعی کردیم با بیرون آمدن از فشار، بازی را کنترل کنیم. در جریان این بازی به شیوه‌های مختلف از بازیکنان استفاده کردیم و درنهایت به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم. امیدوارم نگاهی که داشتیم به ما کمک کند تا در مرحله دوم رقابت‌ها برابر رقبا عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی با اشاره به حریفان ایران در مرحله دوم رقابت‌ها، گفت: چین‌تایپه و کره‌جنوبی، تیم‌های سرعتی و توپ‌گیری هستند. بنابراین مقابل این دو تیم باید راهکاری پیدا کنیم که این دو نقطه قوت را از کار بیندازیم. در مجموع از سه بازی انجام شده مرحله گروهی راضی هستم و با این که مقابل سه تیم هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد اما به‌عنوان بازی تدارکاتی به آن نگاه کردیم. امیدوارم  در مراحل بعدی عملکردمان بسیار بهتر از این شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و موجبات شادی مردم را فراهم کنیم. والیبال بهروز عطایی (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟