Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:45:18 GMT

۷۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۲۴۱

۷۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان کشف شد

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۷۱۳ دستگاه ماینر از ۴۰ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سطح این استان تاکنون کشف و ضبط شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل عوض زادهدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد دستگاه، 248 مورد از ابتدای سالجاری تاکنون از 19 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جریمه در نظر گرفته شده برای صاحبان 19مرکز تولید رمز ارز غیرمجاز 62 میلیارد ریال است که بخشی از این جریمه پرداخت و بخش دیگر آن در حال وصول است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز از برنامه‌های مهم این شرکت است.

مردم سیستان چشم‌انتظار تدبیر ویژه دولت/ طوفان و ریزگرد امان مردم را برید +فیلمتوصیه های آیت الله رئیسی به استاندار جدید سیستان و بلوچستانمدرس خیابانی سکاندار استانداری سیستان و بلوچستان شد

وی تصریح کرد: دستگاه‌های‌ ماینر، علاوه‌بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف بر شبکه توزیع، ایجاد نوسان در شبکه و در نهایت خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.

عوض زاده با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره 31137104 و یا سامانه 121 ثبت کنند.

وی از ارائه پاداش به معرفی کنندگان مراکز غیرمجاز رمز ارز خبر داد و بیان کرد: عاملان کشف و معرفی این مراکز طبق دستورالعمل تا سقف 20 میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی 24 هزار، مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شرکت توزیع رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان