Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مجلس با تصویب مصوبه اختصاص منابع ارزی برای واردات خودروهای دست دوم نه تنها مشکل خودروسازان را مرتفع نمی‌کند؛ بلکه ناامیدی و خستگی را برای این قشر رقم می‌زند

به گزارش آریا ، اخیراً نمایندگان مجلس در حال بررسی و تأیید طرح واردات خودروهای دست دوم و لوکس هستند تا از منابع ارزی افراد و یا شرکت‌ها در خارج از کشور بر‌ای واردات ‏این خودروها استفاده شود؛ طرحی که کشور را تبدیل به گورستان خودروهای خارجی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابعی که هیچ وقت اجازه داده نشد برای تولید مورد استفاده قرار گیرد. تولیدکنندگانی که بیش از هزار برابر وارد کنندگان اشتغالزایی می کنند، حالا از این منابع ارزی محروم هستند. اقدامی حیرت انگیز که می‌تواند ناامیدی ‏و خستگی تولید کنندگان را بیشتر کند. به نظر برخی ایران جای تولید نیست؛ بلکه محل واسطه گری است.

واردات خودروهای دست دوم که از نظر برخی به غلط مدیریت در قیمت بازار خودرو را به دنبال دارد، حتی در عقب مانده‌ترین کشور‌های دنیا نیز ممنوع شده ‎و خودروهای دست دوم مملکت را به محل نگهداری ضایعات سایر کشور‌ها تبدیل می‌کند. اهدای تعرفه ترجیحی برای واردات خودرو‌های برقی بدون در نظر گرفتن وجود زیر ساخت و امکان خدمات، فقط بازاری برای خودروسازان خارجی است که همیشه در وقت سختی ما را از یاد برده اند‎.
در آخر اینکه منابع ارزی محدود کشور باید فقط برای اشتغالزایی استفاده شود، چرا که این سیاست گذاری‌های غلط کشور را وابسته‌تر و ما را از اقتصاد مقاومتی دورتر خواهد کرد. ‏

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منابع ارزی واردات خودروهای دست دوم خودروهای دست دوم واردات خودرو دست دوم منابع ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران