Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@07:12:40 GMT

3 نکته مهم در خرید و قیمت هنگ درام آرشا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۳۸۹

خبرگزاری آریا- هنگ درام نوعی ساز کوبه‌ای خوش‌صدا است که برای اولین بار در سویس ساخته شد. رفته‌رفته مدل‌های مختلفی از این ساز در کشورهای مختلف مورداستفاده قرار گرفت. شرکت‌ها و کارگاه‌های مختلفی درزمینهٔ تولید هنگ درام فعالیت دارند.

آشنایی با این شرکت‌ها و برندها به نوآموزان و هنرجویان در انتخاب ساز مناسب کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هنگ درام آرشا یکی از مدل‌های زیبا و باکیفیت است. در این مطلب که توسط دلشاد موزیک تهیه شده است، قصد داریم مطالبی در ارتباط با خرید و قیمت هنگ درام آرشا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

معرفی برند هنگ درام آرشا

هنگ درام یکی از سازهایی است که در چند سال اخیر وارد ایران شده و کارگاه‌های مختلفی در زمینهٔ تولید این ساز فعالیت کرده‌اند. معرفی برند هنگ درام آرشا نیز به نوازندگان مبتدی کمک خواهد کرد تا در صورت انتخاب این برند، سازی از روی آگاهی خریداری نمایند. محمدرضا قره‌باغی مؤسس برند هنگ درام آرشاه پنتام است. این فرد از نوازندگان بهنام این ساز محسوب می‌شود که در سال 1398 هنگ درام را به بازار عرضه کرد. این ساز کوبه‌ای دارای گارانتی بوده و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود.

انواع مدل‌های هنگ درام آرشا 

ازآنجایی‌که برند آرشا دارای سابقه چندانی نیست از تنوع محصولات کمی نیز برخوردار می‌باشد. بااین‌حال این برند ضمن دارا بودن سابقه کم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ و تا حدی نیز در محصولات خود تنوع ایجاد کرده است. برخی از انواع مدل‌های هنگ درام آرشا عبارت‌اند از:

هنگ درام آرشا مدل هفت‌رنگ
: این مدل هنگ درام از فولاد ضدزنگ تولیدشده و سطح آن دارای هفت‌رنگ متنوع و زیبا می‌باشد. این ساز 9 نت داشته و با کیس سافت اورجینال عرضه می‌شود.هنگ درام آرشا طرح 3:
ابعاد این هنگ درام 58 در 58 سانتیمتر است و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. این هنگ درام از فولاد ضدزنگ تولیدشده و با کاور عرضه می‌شود.

می‌توان انواع مدل‌های هنگ درام آرشا را به روش‌های حضوری و غیرحضوری از فروشگاه‌های سراسر کشور خریداری کرد.

نکات مهم در خرید هنگ درام آرشا

در خرید هر سازی باید نکاتی را در نظر گرفت تا سازی مرغوب باکیفیت خریداری شود. قبل از خرید هنگ درام نیز باید نکاتی را در نظر گرفت و ساز استانداردی را خریداری کرد. برخی از نکات مهم در خرید هنگ درام آرشا عبارت‌اند از:

قیمت هنگ درام:
قیمت هنگ درام از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. این ساز گران‌قیمت بوده و بهتر است قبل از خرید مدل‌ها و جنس‌های مرغوب را شناسایی نمایید. هنگ درام 440 هرتز نسبت به هنگ درام با فرکانس 432 هرتز ارزان‌تر می‌باشد. همچنین هنگ درام با تعداد نت کمتر از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.نوع گام و نت هنگ درام:
گام هنگ درام از کوک ثابتی برخوردار است و نمی‌توان گام آن را تغییر داد. ازاین‌رو قبل از خرید مطمئن شوید که قصد انتخاب کدام گام را دارید.نوع طرح و مدل هنگ درام:
این ساز با طرح‌ها و شکل‌های مختلفی عرضه می‌شود. طرح و شکل هنگ درام را می‌توان با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد.عوامل تأثیرگذار بر میزان قیمت هنگ درام آرشا 

هنگ درام آرشا نسبت به سایر برندهای این ساز دارای قیمت مناسب‌تری است. بااین‌حال تمامی مدل‌های این برند دارای قیمت یکسانی نیستند. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر میزان قیمت هنگ درام آرشا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد و وزن هنگ درامنوع مدل هنگ درامتعداد نت‌های هنگ درامخرید هنگ درام آرشا از دلشاد موزیک

خرید هنگ درام آرشا از دلشاد موزیک با مناسب‌ترین قیمت و به روش غیرحضوری فراهم‌شده است. دلشاد موزیک یکی از فروشگاه‌های معتبر ساز و لوازم جانبی می‌باشد که محصولات خود را با ارسال رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه مدل‌های مختلفی از سازهای بادی، کوبه‌ای، زهی و افکت را با ضمانت به مشتریان سراسر کشور عرضه می‌کند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هنگ درام دلشاد موزیک هنگ درام مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هشتمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

فیلم‌های کوتاه داستانی «ماشوم» به کارگردانی حسین میرزامحمدی، «چشماتو ببند» به کارگردانی ابوذر حیدری، «برف سراسری» به کارگردانی پارسا دهقانیان و «دندان درخت» به کارگردانی علی پاک‌نیا، در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، روی پرده خواهند رفت.

سعید هاشم‌زاده نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این هفته، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده و مخاطبان گفت‌وگو می‌کند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. محمد صابری به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«ماشوم» در ژانر درام به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین میرزامحمدی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «بلور دختری افغان است که بعد از حدود هشتاد روز اسارت به دست طالبان موفق به فرار می شود و به روستا و پناه خانواده خود باز می‌گردد. اما دیری نمی گذرد که متوجه می شود مأمن گاه او، قتلگاه او شده است.» متین حیدری‌نیا، حمیدرضا نعمیمی، نسرین مرادی، مهتاب جعفری، نقش‌آفرینان این اثر هستند.

«چشماتو ببند» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی احسان ثقفی یزدی و کارگردانی ابوذر حیدری. این فیلم با نقش‌آفرینی پوریا رحیمی‌سام، فرانک کلانتر و سینا کرمی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. «چشماتو ببند» ماجرای مردی را به تصویر می‌کشد که با به دنیا آمدن فرزندش با بحران بی‌پولی شدیدی روبه‌رو می‌شود و چالش‌هایی بر سر راهش قرار می‌گیرد. سید سجاد قافله‌باشی تهیه‌کننده این اثر است.

«برف سراسری» را پارسا دهقانیان، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی داوود رحمانی، در ژانر درام و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این اثر قصه راننده‌ای شب‌کار را روایت می‌کند که به طور ناخواسته درگیر ماجرایی می‌شود.

«دندان درخت» اثری فانتزی است به‌دنویسندگی و کارگردانی علی پاک‌نیا. سونیا سنجری، جاوید قائم مقامی، محمود رفیعی، سهیل باوی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند و مهبد عبقری تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است. «دندان درخت» داستان صابر و خزر است که پس از چند ساعتی به مقصد رسیده‌اند ولی نمی‌توانند استراحتگاهشان (باغ نقاشی) را پیدا کنند، این مساله باعث عصبانیت خزر می‌شود و با صابر بحث می‌کنند ... این فیلم در سال ۱۴۰۱ تولید شده است.

هشتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

کد خبر 6095493

دیگر خبرها

  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟