Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:28:35 GMT

انتخاب استانداران با سرعت بیشتری صورت گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۴۸۳

انتخاب استانداران با سرعت بیشتری صورت گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان نماینده قائم شهر در مجلس امروز (سه شنبه  ۲۳ شهریورماه) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس ازاقدامات رئیس جمهور در طول  چند روز اخیر از جمله، سفرها، بازدیدها و مدیریت کرونا و تنظیم قیمت ها مثل سیمان تشکر و قدردانی کرد و از به تاخییر افتادن ترمیم کابینه انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترمیم کابینه در بعضی از حوزه ها از جمله محیط زیست یک ماه و نیم که رها شده است و انتظار می رفت سریعتر این بخش مدیریت می‌شد و از چهره های مطرح و خانم هایی که مورد حمایت مجلس هم بودند استفاده شود و با سرعت بیشتری دنبال شود.

مرادیان با تاکید بر تکمیل تیم اقتصادی دولت به ویژه در بانک مرکزی، تصریح کرد: انتظار داریم که وزرای محترم در مورد بدنه وزارتخانه تصمیم گیری کنند؛ اگر قرار است مدیرانی باقی بمانند که اعلام کنند اگر قرار است جا به جایی صورت بگیرد در بسیاری از مجموعه ها بلاتکلیفی حاکم است که به کشور آسیب می رساند چرا که برای خدمتگذاری به مردم یک روز هم مهم است.

وی با بیان اینکه به وزرا برای تکمیل وزارتخانه های مربوطه اختیار داده شود، خاطرنشان کرد: وقتی وزرا از مجلس رای اعتماد می گیرند وزرای کل کشور به شمار می روند بنابراین حتما باید آزادی عمل کافی داشته باشند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با اشاره به انتصاب استانداران گفت: بسیاری از استان ها تکلیفشان مشخص نیست و رها شده هستند و مردم هم با مشکل مواجهه شدند بنابراین در این زمینه هم با سرعت و دقت اقدام شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست مجلس استان ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست