Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:51:09 GMT

سفر بی‌ثمر محمد دانشگر به امارات

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۷۷۱

مدافع استقلال فرصتی برای حضور در ترکیب تیمش مقابل الهلال به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر قبل از سفر به امارات ساعت های پر حاشیه ای را پشت سر گذاشت؛ مدافع آبی ها در هنگام سفر استقلالی ها به دوبی به دلیل مشکلات مالی ترجیح داد همراه تیم به امارات نرود و همین موضوع بسیار جنجالی شد. دانشگر اما یکروز بعد با صحبت هایی که با مسئولان استقلال داشت و قول هایی که درباره حل مشکلات گرفت، به امارات رفت و سایر بازیکنان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور دانشگر در امارات اما ثمری برای او استقلال نداشت. این مدافع باتجربه با وجود حضور مستمر در تمرینات روزهای گذشته با نظر فرهاد مجیدی نیمکت نشین شد و جایی در ترکیب استقلال نداشت.

 


دانشگر 90 دقیقه از روی نیمکت ذخیره ها دیدار استقلال و الهلال را تماشا کرد و حسرت خورد. او که انگیزه زیادی داشت تا بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود، به این مساله دست پیدا نکرد تا در نهایت خودش و تیمش دست خالی دوبی را ترک کنند.


دانشگر که بحث هایی درباره لژیونرشدنش هم وجود داشت، حالادربازگشت به تهران چند روز همراه تیم استراحت خواهد کرد و باید دید چه آینده ای در انتظار او است.

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه