Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:42:48 GMT

پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۷۷۹

پایان مهرماه آخرین مهلت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی

مجید احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به اهمیت این اقدام نیز اشاره و بیان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از یک سو از از قاچاق سوخت جلوگیری، و از سوی دیگر نیازهای بخش کشاورزی به موقع تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان ۱.۹۸ است، افزود: شرط دریافت سهمیه سوخت پس از پایان مهلت داشتن پلاک خواهد بود و ادوات کشاورزی دارای پلاک به راحتی و با ثبت درخواست خود در «سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی سدف» می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک قطع خواهد شد، تاکید کرد: پس از پایان مهرماه، تخصیص سوخت به ماشین‌آلات فاقد پلاک به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایرنا از حدود سه هزار و هشت دستگاه تراکتور موجود در هشترود، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکنون پلاک‌گذاری شده است‌؛ ۱۰۲ دستگاه کمباین نیز در این شهرستان وجود دارد که بیشتر آنها دارای پلاک است.

پلاک‌گذاری در خود شهرستان و با همکاری پلیس راهور انجام می‌گیرد و شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای فعال در دهستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده اقدام می‌کنند.

کشاورزان هشترود برای پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی خود می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی نیز مراجعه کنند.

برچسب‌ها هشترود کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت هشترود کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت مراغه ادوات کشاورزی سهمیه سوخت پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

به گزارش پارس نیوز، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌ تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

در این نامه به بذرپاش نوشته شده است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال