Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:42:29 GMT

شروع امیدوارکننده قاسمی‌نژاد در استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۹۱۷

شروع امیدوارکننده قاسمی‌نژاد در استقلال(عکس)

فرهاد مجیدی در شروع بازی با الهلال به سبحان خاقانی در کنار امیر ارسلان مطهری بازی داد تا دوندگی این مهاجم جوان خط دفاعی حریف را خسته کند و بعد امین قاسمی نژاد را به میدان بفرستد. 

به گزارش "ورزش سه"، گل گومیس در دقیقه 39 بازی موجب شد تا فرهاد مجیدی در همان ابتدای نیمه دوم امین قاسمی نژاد را به زمین بفرست چرا که فرهاد مجیدی در همان شروع دیدار نشان داد استراتژی اش در برابر الهلال ارایه یک بازی تهاجمی و برد قاطع در برابر حریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول اگر گل گومیس به ثمر نمی رسید مهمترین نکته فرصت های از دست رفته استقلال و البته دروازه بانی خوب سنگربان الهلال بود. 

 

و اما در نیمه دوم با وجود اضافه شدن امین قاسمی نژاد به ترکیب استقلال که مهاجم باتجربه ای به حساب می آید باز هم شاهد از دست رفتن فرصت ها بودیم. در دقیقه 69 بازی شوت امین قاسمی نژاد روی پاس حسین زاده می رفت که دروازه تیم الهلال را با چالش فروپاشی مواجه کند اما المعیوف، دروازه بان الهلال در دو ضرب توپ را مال خود کرد و مانع از شادی مهاجم استقلال و هم تیمی هایش شد. امین قاسمی نژاد که خیلی دوست داشت در اولین بازی رسمی خود برای استقلال موقعیت گل ایجاد کند یا به گل برسد بعد از این شوت ارسال خوبی برای آرمان رمضانی داشت اما ضربه این بازیکن از روی خط دروازه به زیبایی هر چه تمامتر توسط دروازه بان الهلال برگشت داده شد تا برای خیلی ها این گونه تداعی شود قرار نیست دروازه این دروازه بان باز شود و قرار به شکست استقلال است. 

 

 

در تصاویر مشخص است امین قاسمی نژاد نگاه حسرت باری به فرصت های از دست رفت دارد. شاید او پیش تر چنین موضوعی را تجربه نکرده بود که همه فرصت های یک تیم در جریان بازی این گونه از دست برود. با این حال فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در پایان بازی نمایش شاگردانش در بازی با الهلال را تحسین کرد و برد را به تیم حریف تبریک گفت. طبیعتا اگر استقلال در این بازی موقعیت ایجاد نمی کرد برای فرهاد مجیدی ناراحت کننده بود اما در شبی شکست تلخی را متحمل شد که بازی خوبی به نمایش گذاشت وچه بسا اگر از موقعیت ها بهره می برد برنده از میدان خارج می شد. نمایش امین قاسمی نژاد در نخسین حضور در ترکیب تیم استقلال امیدوار کننده بود. به خصوص که آبی ها در این فصل از سال در هوای گرم و شرجی دوبی به میدان رفتند که در چین آب و هوایی راه رفتن هم سخت است چه رسد به بازی کردن. 

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

امین قاسمی نژاد استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال تهران امین قاسمی نژاد فرهاد مجیدی فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا