Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علیرضا ایزدپور در ابتدای این جلسه ضمن گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا و تقدیر از برگزاری جلسه و پیگیری های انجام شده در موضوع پدافند غیرعامل افزودند : یکی از مهمترین و حساس ترین مباحث مطرح شده در سال های اخیر، پدافند غیرعامل است و با اجرای این برنامه در کلیه موضوعات می توان پیشگیری قبل از حادثه کرد که نتیجه آن حاصل به خیر و برکات مالی و جانی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان یکی از اصلی ترین مباحث در گسترش و فهم عمومی از پدافند را آشنایی آحاد جامعه با این موضوع بیان و راه کار آن را آموزش و اطلاع رسانی عمومی بیان و تصریح کردند : یکی از نیازمندی های حال حاظر کشور تدوین و برنامه یکنواخت و ابلاغ آن از بالادست به کلیه مجریان است تا بتوان با یک پارچه گی و عدم موازی کاری گام های موفق و بلندی در این بحث برداشت.

ایزدپور یکی دیگر از موفقیت های پدافند را اجرای آن توسط متخصصین امر اشاره و اجرا آن را نیازمند بررسی، پژوهش و تحقیق دانستند و در پایان سخنان خود خواستار پیگیری و انجام مکاتبات مستمر و رصد برنامه های پدافند در اداره کل شدند.

در ادامه جلسه مباحثی پیرامون موضوع جلسه و نحوه اجرا و پاسخگویی به مکاتبات اداری با موضوع پدافند غیرعامل فی مابین اعضاء مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد. 

۴۶

کد خبر 1554699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار