Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک حسامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شنا آب‌های آزاد خوزستان در ماهشهر اظهار کرد: در پایان این مسابقات تیم میزبان (ماهشهر) با کسب ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های اهواز و آبادان به ترتیب با ۸۶ و ۳۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

وی گفت: حسین سیفی، حسین میرزایی، بهزاد عزیززاده، مقداد افراسیابی، احمد حسنی، شاهرخ بیدگانی، محسن ویسیان و سیامک ارزانی در رده‌های سنی مختلف عنوان نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان با بیان اینکه رقابت‌های شنا آب‌های آزاد استان با هدف مشخص کردن تیم اعزامی استان به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، بیان کرد: با اینکه پیکارهای آب‌های آزاد استان مدت‌هاست که برگزار نمی‌شود اما این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شرکت‌کنندگان رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند.

حسامیان ضمن تقدیر از میزبانی خوب شهرستان ماهشهر گفت: ماهشهر دارای سوابق درخشان در رشته‌های آبی است و چندین دوره نایب‌قهرمانی واترپلو ایران را در کارنامه خود دارد.

وی، امکانات ماهشهر را در بخش شنا آب‌های آزاد بسیار عالی عنوان کرد و افزود: این شهرستان به‌عنوان پایگاه خوزستان در رشته شنا آب‌های آزاد خواهد بود و با شرایطی موجود ورزشکاران خوزستانی نیز می‌توانند نقش مهمی را در تیم‌های ملی ایفا کنند.

حسامیان به انتخاب اصغر نظری به‌عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو ماهشهر کرد و گفت: پس از این مسابقات نشست هم‌اندیشی و تدوین برنامه راهبردی برای ارتقای شنا واترپلو شهر ماهشهر با حضور نماینده فدراسیون و جمع زیادی از پیشکسوتان و مربیان برگزار و نظرات بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد که می‌تواند در کاهش مشکلات رشته‌های آبی خوزستان کمک بسیار خوبی کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: با حمایت نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی شرکت نفت امکان آموزش شنا برای افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در مجموعه‌های ورزشی وزارت نفت به‌صورت رایگان فراهم شده است.

به گزارش مهر، مسابقات شنا آب‌های آزاد بزرگ‌سالان کشور در ۱۰ رده سنی بیست و نهم شهریورماه سال جاری در به میزبانی استان مازندران در حوضچه کپورچال شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 5304580

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر مسابقات شنا ورزش خوزستان واترپلو ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی بیرجند شنا آب های آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌