Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@22:43:02 GMT

عطایی: از عملکرد تیم ملی والیبال راضی هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۸۰۵۴

عطایی: از عملکرد تیم ملی والیبال راضی هستم

ایران اکونومیست- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از عملکرد تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا راضی هستم.

 تیم ملی والیبال ایران مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را با سه پیروزی متوالی مقابل هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان و صدرنشینی در گروه B پشت سرگذاشت و بعد از استراحت در روز چهارم مسابقات، از روز پنج‌شنبه آماده رقابت با چین‌تایپه و کره‌جنوبی در گروه F خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی امروز (سه‌شنبه) با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی قهرمانی آسیا، درخصوص آخرین بازی مرحله مقدماتی، گفت: بازی مقابل پاکستان به این دلیل که به‌عنوان جدال سرگروهی تلقی می‌شد، برایمان اهمیت داشت. از روز اول با این نگرش وارد مسابقات شدیم که بعد از انجام سه بازی اول مرحله گروهی، به ارزیابی درستی از تیم برسیم که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: پاکستان در مقایسه با هنگ‌کنگ و تایلند تیم بهتری بود و طبیعی است که فشار بیشتری به تیم ایران وارد کرد. ما هم سعی کردیم با بیرون آمدن از فشار، بازی را کنترل کنیم. در جریان این بازی به شیوه‌های مختلف از بازیکنان استفاده کردیم و در نهایت به ارزیابی خوبی از تیم رسیدیم. امیدوارم نگاهی که داشتیم به ما کمک کند تا در مرحله دوم رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به حریفان ایران در مرحله دوم رقابت‌ها، گفت: چین‌تایپه و کره‌جنوبی، تیم‌های سرعتی و توپ‌گیری هستند. بنابراین مقابل این دو تیم باید راهکاری پیدا کنیم که این ۲ نقطه قوت را از کار بیندازیم. در مجموع از سه بازی انجام شده مرحله گروهی راضی هستم و با این که مقابل سه تیم هنگ‌کنگ، تایلند و پاکستان فشار زیادی به تیم ایران وارد نشد اما به‌عنوان بازی تدارکاتی به آن نگاه کردیم. امیدوارم در مراحل بعدی عملکردمان بسیار بهتر از این شود تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم و موجبات شادی مردم را فراهم کنیم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرحله گروهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران