Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهرداد مرادانی ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: شرایط اردو‌ها بسیار خوب است و بهترین تمرینات را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنیم. پیست دو میدانی هم که جدیدا افتتاح شده باعث می‌شود که ما در این شرایط سخت کرونا جا به جا نشویم و خدایی نکرده به این ویروس مبتلا نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مسابقات جهانی گفت: تجربه کافی برای حضور در این مسابقات را دارم و حریفان را کامل می‌شناسم و با اکثر آن‌ها کشتی گرفته ام و برای کسب مدال طلا به این مسابقات می‌روم و به امید خدا با دست پر بر می‌گردم. حریفان اصلی من در این رقابت‌ها کشور‌های روسیه، قرقیزستان، ترکیه و مولداوی هستند.

مردانی در خصوص مربیان سازنده حاضر در تیم ملی گفت: حضور این مربیان صد صدر صد مفید است چراکه هم دانش مربیان سازنده در کنار کادر فنی بالا رفته است و هم می‌توانند بهترین کشتی گیران را تربیت کنند و هم اینکه انگیزه خود این مربیان برای کار بیشتر می‌شود که در استانهایشان قویتر ظاهر شوند. اکثر کشتی گیران با مربیان سازنده خودشان راحت‌تر هستند. مثلا به شخصه من با رضایی مربی خودم ارتباط نزدیک تری دارم و با توجه به این موضوع به کادر فنی بیشتر نزدیک شده ام.

فرنگی کار ۶۰ کیلو در مورد مسابقات انتخابی گفت: حضورم در انتخابی و پیروزی مقابل حریفم موجب شدتا بعد از یکسال و نیم دوری دوباره دوبنده تیم ملی را پس بگیرم.

وی در مورد لیگ برتر که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد گفت: با تیم فولادین ذوب آمل قرار داردم، حضور در لیگ باعث می‌شود که کشتی گیران آمادگی خود را از دست ندهند، البته لیگ کشتی در آمد مالی آنچنانی برای کشتی گیران ندارد، ولی گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند. بیشتر بخوانید: اصرار فدراسیون کشتی به استفاده از منتقدان بنا در انستیتو/ انتصابات بی‌هدف بلای جان نهاد بین‌المللی کشتی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری