Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم توجه به مساله اعتماد عمومی در کشور، بیان کرد: اعتماد عمومی به حاکمیت به معنای میزان مقبولیت ارکان حاکمیت در میان مردم است.

او ادامه داد: این اعتماد وقتی تقویت شود طبعا اثرپذیری از دشمنان انقلاب در میان جامعه کمرنگ خواهد شد؛ زیرا واقف هستیم که آنها به طور دائم القائات شیطانی داشته و به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی اعتماد عمومی افزایش یابد طبعا این اثرگذاری کاهش خواهد داشت و مسلما وقتی که اعتماد بین مردم و حاکمیت تقویت شود آن زمان حاکمیت کشور و مردم هر دو توامان موفقیت بیشتری خواهند داشت.

رضوانی افزود: حاکمیت در کشور ما به معنای واقعی متعلق به مردم است و رمز ماندگاری آن هم در این است که جزئی از مردم باشد. مردم حاکمیت را از خود جدا نمی‌دانند و دشمنان با کمال صراحت اعلام کردند که راه برخورد با حکومیت ایران این است که در میان مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود؛ راه این امر هم است که ناکارآمدی‌ها را تقویت کنند و افرادی که ناشایست هستند مسئولیت را برعهده گرفته و با بی توجهی و بی اعتنایی به نیازهای مردم موجب تضعیف اعتماد مردم به حاکمیت شوند.

عضو جبهه پایداری درباره راه تقویت اعتماد عمومی در کشور هم بیان کرد: باید کارآمدی نظام تقویت شود و افراد شایسته به مسئولیت‌ها گذاشته شوند، افرادی که نه تنها افراد صالح، توانمند و متخصصی هستند، بلکه فساد ستیز بوده و شجاعت برخورد با مفاسد را داشته باشند. طبعا اگر ما دوره نسبتا مقبولی از کارآمدی را ارائه کنیم مردم اعتمادشان به نظام تقویت خواهد شد.

تمام افراد کابینه هر دولتی حتی دولت روحانی به یک میزان ناکارآمد و یا کارآمد هستند

فعال سیاسی اصولگرا درباره حضور برخی از افراد دولت آقای روحانی در دولت سیزدهم نیز توضیح داد: اینگونه نیست که تمام افراد کابینه هر دولتی حتی دولت آقای روحانی به یک میزان ناکارآمد و یا کارآمد هستند؛ علاوه بر این تعداد زیادی از این افراد در این کابینه حضور ندارند، همچنین بنده به عنوان یک نماینده در زمینه کابینه نقش داشتم و وقتی رئیس دولت افرادی را به عنوان کابینه معرفی می‌کند و مجلس هم به آنها رای اعتماد می‌دهد و ما آن کابینه را قانونی می‌دانیم.

وی اضافه کرد: اگر از من بپرسید آیا این کابینه ایده آل است می‌گویم خیر، اما این موضوع تفاوت آشکار دارد با افرادی که مردم را مساله خود نمی‌دانستند. کلیت کابینه انقلابی و جهادی است و امیدواریم که در مقام عمل هم ثابت شود که  آقای رئیسی تمام و کمال به وعده‌های خود پایبند است و من هم پیش بینی دارم که پایبندی او در این زمینه کامل خواهد بود.

نماینده مجلس در پایان گفت: تشکر می‌کنم از شما که به این مساله توجه کردید، زیرا گاهی ممکن است افرادی که در مسئولیت حضور دارند خدای ناکرده غفلت کنند و از این موضوع مهم نظام غافل شوند و توجه به این مساله مهم ضرورت اعتماد عمومی به نظام را از یاد ببرند. امیدوارم که این مساله همواره جزو دغدغه‌های مسئولان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

قدرت برای قدرت یا قدرت برای خدمت؛ مسئله دقیقا کدام است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم اعتماد عمومی اعتماد عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رحم اجاره‌ای

همزمان با تشدید مشکلات اقتصادی دهه هفتادی‌ها پیشتاز رحم اجاره‌ای شدند.

به گزارش تجارت نیوز، اما مسئله مهم در این بین حضور افرادی است که به عنوان دلال در این بازار فعالیت می‌کنند و البته سود‌های کلانی هم به دست می‌آورند.

وقتی هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده بود که مسئله ناباروری همچون امروز قابل حل باشد بسیاری افراد که در آرزوی بچه داشتن بودند وقتی به دلیل مشکلات سلامتی این آرزویشان دست‌نیافتنی می‌شد به مسئله رحم اجاره‌ای فکر می‌کردند. از همان زمان هم زنانی که در این بازار فعالیت می‌کردند کسانی بودند که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به چنین کاری می‌دادند.

امروز هم در این زمینه چیزی تغییر نکرده جز قیمت‌هایی که سر به فلک کشیده‌اند.

اکنون مسئله به شکل دیگری هم رقم می‌خورد و هستند کسانی که دلشان نمی‌خواهد زیبایی و فرم بدن خود را به دلیل بارداری از دست بدهند و بدون اینکه مشکلی داشته باشند ترجیح می‌دهند این کار را به فرد دیگری سپرده و با استفاده از رحم اجاره‌ای باردار شوند و در نهایت هم تناسب و زیبایی خود را حفظ کنند.

شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا این اندازه قیمت رحم اجاره‌ای در کشور ما افزایش پیدا کند همین مساله باشد.

قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به شرایط فرد که شامل سن، سلامتی، زیبایی ظاهری و ... است گاهی به ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

رقمی که برای خیلی از افراد با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی این روز‌ها به‌مراتب بیشتر از قبل وسوسه‌انگیز خواهد بود.

میرزایی، فوق تخصص زنان و زایمان، در این باره می‌گوید: اجاره رحم هم برای بسیاری از افرادی که داوطلب این کار می‌شوند مانند کسانی است که به دلیل مشکلات مالی و فقر اقتصادی حاضر به فروش اعضای بدن خود می‌شوند. در اکثر موارد زنان برای این کار داوطلب می‌شوند تا بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی خود و خانواده‌هایشان را حل و فصل کنند.

او می‌افزاید: این اتفاق حداقل برای افرادی که واقعا نمی‌توانند بچه‌دار شوند و آرزوی فرزنددار شدن دارند بسیار هم خوب است، اما مساله اینجاست که در این بین افرادی به‌عنوان واسطه حضور دارند که شرایط را سخت‌تر و پیچیده‌تر کرده و باعث می‌شوند تا برخی مشکلات در طول مدت بارداری خود را نشان دهند.

این فوق تخصص زنان و زایمان می‌گوید: قبل از هر چیز فردی که قرار است رحم خود را اجاره دهد باید از نظر سلامتی تائید شود. این کار اغلب از سوی پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام می‌شود و برگه تایید سلامت می‌دهند؛ از سوی دیگر فرد باید از نظر اعتیاد و مشکلات دیگری مانند بیماری‌های مقاربتی و ارثی مورد بررسی قرار بگیرد.

اما متاسفانه در برخی موارد اتفاق افتاده که واسطه‌ها این برگه‌ها را به صورت تقبلی در اختیار خانواده خواهان رحم اجاره‌ای می‌گذارند و در نهایت هم ممکن است بارداری به شکل ناموفق تمام شود و یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد و افراد بعد از اینکه پول را پرداخت می‌کنند تازه متوجه می‌شوند که فرد داوطلب مشکلات سلامتی دارد یا معتاد است و ...

میرزایی می‌گوید: به همین خاطر است که افراد متقاضی باید در این زمینه دقت عمل بیشتری به خرج دهند و قبل از اینکه به افراد غیر مسوول مانند واسطه‌ها برای انجام این امور مراجعه کنند از افراد ذی صلاح مشورت بگیرند و در نهایت هم در تمام مراحل تایید سلامت فرد مورد نظر حضور داشته باشند تا دچار مشکلات بعدی نشوند.

او در مورد زنانی که می‌توانند، اما به دلایلی نمی‌خواهند باردار شوند و از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند نیز می‌گوید: متاسفانه این مساله طی سال‌های گذشته رونق بسیاری پیدا کرده است. از وقتی که مساله ظاهر برای بسیاری از افراد به یک مساله حیاتی تبدیل شد و عمل‌های جراحی زیبایی رونق گرفت این اتفاق هم بیش از هر زمان دیگری رخ می‌دهد و خیلی از افرادی که خود توانایی بارداری دارند به دلایل واهی از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای