Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت السلام رحمت الله صادقی در حاشیه توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بسیج طلاب افزود؛ تاکنون طلاب و روحانیون بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی‌های عزیز نمودند در مرحله جدید از طرح شهید سلیمانی در این مرحله ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده شده است.

وی افزود: طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و کمک رسانی، جهاد و تلاش فعالیت‌های چشمگیری داشتند از جمله حضور در آرامستان‌ها، حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان و پرستاران عرصه سلامت و هم اکنون در دو بیمارستان طلاب بسیجی در کنار کادر درمانی حضور دارند و در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی از جمله بحث محله محور طلاب بسیجی همگام با دیگر بسیجیان عزیز حضور فعال و چشمگیری داشتند و در مراکز واکسیناسیون این عزیزان طلاب به همراه بسیجیان در حال جهاد شبانه روزی و خدمت رسانی به هم استانی‌های محترم هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات چشمگیر طلاب بسیجی از ابتدا شیوه ویروس کرونا طرح مواسات بود که برادران و خواهران طلبه در این طرح فعالیت چشمگیری داشتند که تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی تقدیم هم استانی‌های عزیز و نیازمند نمودند و در این مرحله ۸۰۰ بسته معیشتی به همت خیرین هم استانی آماده سازی شده است.

حجت السلام صادقی اضافه کرد: این بسته‌ها توسط طلاب بسیجی درب خانه‌های نیازمندان درگیر کرونا توزیع خواهد شد و روحانیون بسیجی در طرح شهید سلیمانی دوشادوش اقشار و ملت بزرگ ایران در حال خدمت رسانی و کمک به آسیب دیدگان کرونا هستند.

کد خبر 5304626

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه صاحب الزمان اصفهان طلاب بسته معیشتی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله اردبیل اربعین حسینی خراسان رضوی بیرجند طرح شهید سلیمانی بسته معیشتی طلاب بسیجی خدمت رسانی هم استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان