Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، در جلسه ای که با حضور عبدالنبی شرفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات کیش و محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برگزار شد راهکارهای گسترش فعالیت‌ها و افزایش تعاملات دو شرکت در راستای خدمات رسانی بهتر به ساکنان و گردشگران جزیره زیبا ی کیش بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالنبی شرفی با تاکید بر اینکه در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور ، زیبایی مبادی ورودی و ارائه خدمات استاندارد جایگاه بسیار مهمی دارد اظهار داشت: زیباسازی بندر و فرودگاه ، توسعه فضای سبز و ارائه خدمات عمرانی در این بخش ها از جمله برنامه های مهم شرکت عمران، آب و خدمات است.

وی افزود: شرکت عمران ، آ ب و خدمات از تمام توان خود در جهت تقویت همکاری با شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش و ارائه خدمات مطلوب تر به ساکنان و گردشگران بهره می گیرد.

محمدی سرپرست شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش در این نشست پس از اشاره به عملکرد مثبت شرکت عمران، آب و خدمات در زمینه ایجاد ارتباط موثر با ساکنان ، گردشگران و مسافران همکاری در توسعه فضاهای شهری تاکید کرد : توسعه تعاملات روند محوطه سازی و زیبایی منظر مبادی ورودی و خروجی بندر تجاری کیش و فرودگاه بین المللی کیش را تسریع می کند .

محمدی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف و ارتباط خوب با تمامی شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش، ارگان ها، نهاد ها ، ساکنان و مسافران ، بتوان از تمامی ظرفیت های منطقه به نحو شایسته استفاده کرد و گام های موثری در حوزه خدمات رسانی برداشت.

۴۶

کد خبر 1554707

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از افزایش ۶۸ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در بنادر شرق استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به افزایش 68 درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی بنادر شرق استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 604 TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است.

 وی مقصر این کانتینرها را کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد که عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالاهای با شرایط نگه‌داری ویژه است.

مدیر بنادر شرق هرمزگان با اعلام افزایش چهار درصدی تردد شناورها در بنادر شرق خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی هشت هزار و 660 فروند انواع شناور در این بنادر تردد کردند.

 محمدحسینی‌تختی گفت: بندر جاسک به عنوان منطقه‌ای راهبردی در توسعه اقتصادی دریاپایه نیز در این مدت با صادرات 6 هزار و 29 تن از انواع کالای غیرنفتی افزایش 32 درصدی را رقم زده است.

بنادر شرق هرمزگان شامل بندر شهید باهنر، شهید حقانی، بندر هرمز، بندر تیاب، بندر سیریک و بندر جاسک جزو بنادر چند منظوره محسوب می‌شوند که در زمینه فعالیت‌های تجاری و مسافرت‌های داخلی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی